Fisker Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Forhåpentligvis studerer jeg eller noe sånt tull. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om 10 år sitter jeg på en motorsykkel og opplever verden sammen med bestekompissene min...Har jo selvsagt blitt milliardær lenge før det Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om 10 år sitter jeg utenfor huset og spiller blues og er arbeidsløs. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Et bilde sier mer enn tusen ord... Dessverre. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Antagelig student eller IT-ansvarlig et sted. Eventuelt akkurat her jeg sitter nå, bare i en mer komfortabel stol. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Om ti år er jeg en elektriker i en enkel leilighet Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Om 10 år er jeg partner i McKinsey. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Drita full på en konsert.... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Om ti år driver jeg forhåpentlig vis med en eller annen utdannelse.. Kanskje jeg samtidig også leiter etter et hus/en leilighet ett eller annet sted... (jeg vil helst ha et hus )... Ser ikke for meg at jeg kommer til å flytte herfra på en stund, da jeg her er garrantert mat, internett, strøm, telefon og andre viktige saker Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 In ten years? An evil overlord NEVER reveals his plans! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 I stolen til Bill Gates, er elsket over hele verden fordi jeg anskaffer Internet Explorer, er verdens rikeste mann, fremdeles sammen med min elskede Litt høye ambisjoner? Neida. Jeg skal forresten bli president i USA innen jeg blir 32 år gammel. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Om 10 år har jeg eget hus og bor sammen med nåværende kjæreste. En god jobb, og kanskje barn. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tja.. Jeg håper vel å få jobbe i Top Gear / Car elns.. Mest sannsynlig sitter jeg som journalist eller grafiker et eller annet sted her i landet. Kanskje fotograf også.. Hvem vet. Skal hvertfall søke på søsterskolen til Westerdahls i Stockholm neste år, så får vi ta det derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå