JR Ewing Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Om ti år er jeg tredve år gammel, og sitter på en barkrakk og syter sammen med gutta. Siden utdannelsa ikke gav meg noe jobb, tjener jeg penger som snekker i firmaet til onkeln, noe som akkurat gir penger til tak over hodet og bidrag til de to løsungene mine. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Fm radio eller tv Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 om 10 år sitter jeg med enda bedre betalt enn i dag, sitter muligens som SAP-konsulent... ukjent hvor jeg jobber, men er sikkert i oslo ett sted... jeg jobber nå som konsulent, og jobber noe med SAP, og det blir mer... Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) 27aar Ferdig med bachelor i Elektronikk og mobilkommunikasjon, Ferdig med eller jobber med master i informasjons- og kommunikasjonsteknologi Hvist ferdig med master saa har jeg jobb og jobber pa siden av med a ta Nanoteknologi pa NTNU Gift Kansje har en unge som er paa vei Har litt trang penge situasjon Har laan pa en leilighet eller 2 mans bolig (hvor jeg leier ut) Har studie laan som jeg hele tidel lurer paa hvordan jeg skal betale har stumpet royken (*og startet med mariuana (legalisert verden over i 2014)Dromme*) det er i hverdfall realistisk saa lenge jeg jobber hardt med skolen naaverende snitt er pa 4.9-5.2 Endret 16. november 2006 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Om 10 år er nok det planlagte statskuppet mitt et faktum! Det første jeg skal gjøre er å bytte ut den veike forsvarsministeren med en skikkelig angrepsminister. Verden skal beve når mitt navn hviskes, forresten kan dere alle om 10 år kalle meg Laila, jeg liker lange turer og friske blomster. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Om 10 år jobber jeg i Japan eller Kina, som spill/programvare utvikler, og har fått meg en asiatisk kone <3. jeg har relativt greit med penger, men fortsatt en del lån å nedbatele, etter fem år på universitetet. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Om 10 år er jeg 24 år gammel. Da har jeg sikkert blitt ferdig med å studere, eller det går mot slutten. Jeg bor i London og jobber som journalist. Jeg har vel en samboer, og vi bor i en liten leilighet. Vi er storm forelsket, og har planer om å gifte oss. Penge situasjonen er bra. Endret 16. november 2006 av Concubine Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Om ti år er jeg nesten 26 år. Da holder jeg vel på med studiene enda. Bor i Trondheim eller Oslo. Har en del utenlandsturer bak meg. Tror jeg er aktiv i AUF fremdeles. Håper på å bli flink politisk. Er fattig student og bor på hybel med bare en madrass og et stereoanlegg + CDer i... Endret 16. november 2006 av Young Lust Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Om 10 år kjører eg taxi, eg og far. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg kommer nok til å hete Roger om ti år, gå med buksa så langt nede at myntsprekken viser og ha valdig skitne hender. Med andre ord skal jeg bli mekaniker. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Om 10 år er jeg nesten 30, har forhåpenligvis kone og barn.. En jobb som jeg trives i, grei/bra inntekt og eget hus.. Forøvrig mitt aller største ønske. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Om 10 år er jeg 31.. Da er jeg bibliotekar. Har forhåpentligvis kjæreste ennå.. Men er ikke gift! Nei nei.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vet ikke helt hvor jeg ser meg selv når jeg er 27år. Innen utdanning er jeg forhåpentligvis ferdig med skole, læring, og mastergrad i kjemi på høyskole, og i jobb en eller annen plass. Resten er jeg usikker på, kansje jeg flytter til månen eller noe. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om 10 år er jeg 24 år gammel.Da har jeg sikkert blitt ferdig med fjortiss-tilstanden min. Kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
wailer Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) da er jeg 28. Regner med jeg har flytta til et varmere land og driver med et eller annet innen reiseliv. og håper jeg bruker minimal tid på pc Endret 17. november 2006 av wailer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om ti år er jeg 25... Da er jeg hobbygitarist i et band og jobber som noe godt betalt noe Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om 10 år er jeg sannsynligvis uteligger / trygdesnylter og alkoholiker.. alle mine visjoner og ønsker om fremtiden har gått i dass.. forhåpentligvis driver jeg med musikk på et eller annet plan og har en ok plass å bo og lite/null gjeld... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om 10 år er jeg 24 år gammel.Da har jeg sikkert blitt ferdig med fjortiss-tilstanden min. Jeg liker gutter 7301407[/snapback] Haha så morsomme vi er her! Får vel være morsom jeg og da. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om 10 år er jeg 24 år gammel.Da har jeg sikkert blitt ferdig med fjortiss-tilstanden min. Jeg liker gutter 7301407[/snapback] Haha så morsomme vi er her! Får vel være morsom jeg og da. 7303737[/snapback] Kan vel kalle alle tre idioter nå? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om 10 år er jeg 24 år gammel.Da har jeg sikkert blitt ferdig med fjortiss-tilstanden min. Jeg liker gutter 7301407[/snapback] Haha så morsomme vi er her! Får vel være morsom jeg og da. 7303737[/snapback] Kan vel kalle alle tre idioter nå? 7303752[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå