Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Om 10år så er jeg nok 1.styrmann på en eller annen båt i utenriksfarten. Jeg har akkurat kommet hjem etter noen år til sjøs og har akkurat kjøpt meg et hus og har betalt rundt 50% av huslået. Dame har jeg ikke og jeg prøver å gjennoppta kontakten med mange RL venner samt folk på IRC/forum :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har faktisk hatt lyst til å ta meg et år i millitæret , frivellig.... Er det rart? Siden jeg er jente lissom... hmm.gif

 

Da jeg var i militæret så hadde vi en jente i troppen. I vår bataljon(ca 400stk) så var det rundt 10 jenter totalt. Om det er rart eller ikke, det vet jeg sannelig ikke. Jeg syntes ikke det hvertfall :)

 

Om 10 år så studerer jeg sikkert fremdeles. Det lukter evig student av denne karen.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Har faktisk hatt lyst til å ta meg et år i millitæret , frivellig.... Er det rart? Siden jeg er jente lissom... :hmm:

5223424[/snapback]

 

 

En veninne av meg er i militæret. Hun trives godt, og skal faktisk ta et par år til. Fikk høre damene får et lite kurs når de kommer i militæret (ikke av veninnen min): "Hvordan ikke være hore" :p Er ikke så lurt å være løs når du skal se de støtt og stadig et år. Men regner selvsagt med at du ikke er løs :)

 

 

Jeg skrev vel noe i tråden en gang for en god stund siden, men slenger inn en bit nå:

 

a) Har en god jobb innen utvikling av datasystemer eller som bygningsingeniør (skal kanskje bytte studie). Har ikke noe å klage på ang. det materielle, men den store kjærligheten har jeg enda ikke funnet (eller jo, men hun er dessverre opptatt). Ikke lenge etterpå ender det vel med at jeg slår meg til ro med en kalvesjuk dame som jeg egentlig ikke har de helt store følelsene for. Blir senere skillt, og hun tar ungene og (minst) halve formuen min og stikker av, etter at hun var utro etter en jentekveld på byen. Selvsagt må jeg straffes for hennes dumhet.

 

b) Flytter tilbake til hjembygda og tar over bondegården vår mens jeg får meg jobb i en lokal bedrift. Greit nok ang. det materielle, lider ikke noe nød. Uten om jobben (som jeg kanskje har) går dagene med til å få hjulene til å gå rundt på bondegården. Mye som må gjøres, MYE som må holdes ved like. Kjærligheten er vanskelig å si noe om. Kanskje sammen med Siv, kanskje en annen jente, kanskje ingen. Mest trolig det siste, og jeg kan se langt etter barna jeg en gang drømte om å få. Føler livet stort sett er arbeid, og egentlig ikke så veldig happy i denne versjonen heller.

 

 

Drømmer har man, men man må være realistisk ;)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

*Drøm

 

Ferdig utdanna lege, gift. Venter barn, grei bil.. flott kone.. en helt utrolig kone.. håper jeg.. :love:

Hytte på fjellet, kjører en fin audi eller bmw til jobb... ,

Flott vennegjeng.. ja.. håper....

 

*komt ned på jorden igjen...

 

Noen yrker som er høyst rellevante..

Lærer, Elektriker, Noe med data...

 

Funnet meg en knaz jente som virkelig lyser opp hverdagen min... 2 småe trollunger.. en jente å en gutt... seff.. vi har nok peng så vi klarer oss uten å måtte slite med å få endene til å møtes... er noen år siden vi gifta oss men er fremdeles like forelska.

Ja, livet er rett og slett vakkert... håper eg..

 

Bryr meg isje om noe annet en at eg finner meg en jente... uten kjærlighet.. så kan eg bare ligge meg ned å dø... eg trenger å bli elsket.. :love:

Lenke til kommentar

Pga et stort krakk i markedet har jeg mistet alt jeg eier. Jeg er 42 år og sitter på torget i Bergen og spiller munnharpe for penger. Håret er forlengst borte, noe som er praktisk med tanke på at alle pengene går til øl og ikke shampo. Utseendemessig ser jeg mer ut som en 70 åring da all rødspriten har ødelagt meg fysisk.

 

Håper alle dere rike kan gi meg en tier eller to så jeg kan kjøpe et brød å sile rødspriten gjennom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...