Walts Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 skulle kjøpe en K750i av en kamerat sidne han fikk en igjen på forsikringen å skulel få den for 2800, men så fant han ut at han ville ha dne alikevel å spurte om jeg heller ville kjøpe mobilen som han akkurat har kjøpt.. en samsung z-500, er denne mobilen bra? eller dritter jeg meg ut ved å kjøpe den? er likssom 1000kr billigere enn vanlig... https://prisguiden.no/produkt/35384 takker for svar Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Den har liten skjerm, men klar da Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Den har liten skjerm, men klar da har vel like stor skjerm som K750i ? iallefall ifølge amobil hvordan er størrelsen på skjermen i forhold til T610 sin?? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Den har liten skjerm, men klar da har vel like stor skjerm som K750i ? iallefall ifølge amobil hvordan er størrelsen på skjermen i forhold til T610 sin?? begge disse mobilene har vell like stor skjerm som t610 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Den har liten skjerm, men klar da har vel like stor skjerm som K750i ? iallefall ifølge amobil hvordan er størrelsen på skjermen i forhold til T610 sin?? begge disse mobilene har vell like stor skjerm som t610 okey, man da er det helt perfekt.. får se om jeg får mobilen i morgen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Den har liten skjerm, men klar da har vel like stor skjerm som K750i ? iallefall ifølge amobil hvordan er størrelsen på skjermen i forhold til T610 sin?? Like stor skjerm som K750 ja, det er vel ikke mye å skryte av størrelsen på den. Er mere vant til litt større skjermer,, 6680 osv... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 jeg hadde en NEC e228, den er det gasnek stor skjerm på... men 3G, MMs og Wap funket ikke her i norge.. så jeg lånte heller T610 av dama =P Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) da var mobilen i hus.. å jeg liker den :D takker alle for tips å sånt... Endret 2. oktober 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå