Anders Voldsund Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Alle sammen nå! 1 2 3 HEEEEI SJUR! Jaja HEI SJUR Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Til den off-topic skolediskusjonen vi hadde her, jeg går på lambert, og det minner ikke så mye om det du forteller om, consilium.. Og HEI SJUR Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Øyvind kaller seg "Lionheart" på DTNorway's forum (som jeg også er på), og han spiller gitar i Illusion Suite edit: tror jeg... Helt riktig det. Ekstremt flink gitarist og låtskriver. Øyvind er en kompis av meg. Har jobba med han i studio under innspillingen av skiva til bandet mitt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Mysil: Har De et anstrenget Forhaald til Syncronsvømning? (eller noe) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er vi enige om at noen her er fra tufte IL da? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) tja...jeg vet om en på den Svenske versjonen...han heter Lurken på Paradoxplaza Endret 9. oktober 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Er ganske sikker på at eg har sitt Martin og Bjørn Tore (og kanskje nokon andre) i Hyperion-samanheng (landsting/lokallagskonferanse/eit eller anna) Endret 9. oktober 2005 av Denethor Lenke til kommentar
consilium Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Til den off-topic skolediskusjonen vi hadde her, jeg går på lambert, og det minner ikke så mye om det du forteller om, consilium.. Og HEI SJUR Mulig det vare bare trinnet jeg gikk på som hadde det slik, håper det har bedret seg siden sist. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er ganske sikker på at eg har sitt Martin og Bjørn Tore (og kanskje nokon andre) i Hyperion-samanheng (landsting/lokallagskonferanse/eit eller anna) Tviler jeg ikke et sekund på... Og medrakil: Ut fra min erfaring (ikke noe personlig), så har consilium rett. Men finnes mange bra folk på Lambert også, synd at miljøet kan forvrenge dem... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvem er med så kan vi sette en slutt for diskusjonen Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vi kan vel trygt slå fast at de i dette forumet vil kunne finne mer enn nok potensielle kandidater til neste sesong av serien. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vi kan vel trygt slå fast at de i dette forumet vil kunne finne mer enn nok potensielle kandidater til neste sesong av serien. jeg vurderer og melde meg på , men konkluderte at jeg kunne for mye om fotball , men noen av disse gutta kan mer en meg Lenke til kommentar
T.L Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kjenner ingen av de som er med på laget, men kjenner en som skulle lære dem folkedans. Så dessverre ikke episoden han var med i. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er ikke med nei, men burde kanskjevært med. ( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå