christer-R Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kjenner Martin Gudmunsen, Store Bror for alltid. Jeg ELSKER han! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kjenner Martin Gudmunsen, Store Bror for alltid. Jeg ELSKER han! Martin er råest! Fy faen så kul han virker ... Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kjenner Martin Gudmunsen, Store Bror for alltid. Jeg ELSKER han! Martin er råest! Fy faen så kul han virker ... han er like kul i RL. teknisk sett er vel både martin og den røde tzar mine Store Brødre Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Arg.. Jeg fikk ikke med meg det mens det gikk på TV, så jeg tenkte å se det på TvNorge sin nett-tv, men det kostet penger Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Han fyren som heter Martin, med skjegg og bart, lå i billettkøen til Star Wars Episode II, der jeg var NUMMER 1!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Han fyren som heter Martin, med skjegg og bart, lå i billettkøen til Star Wars Episode II, der jeg var NUMMER 1!! Det er vel egentlig du som burde ha vært med i Heia Tufte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Pøh! Jeg holdt meg unna køen til Episode III. Han var jo mye mer g33k enn meg, da. Det var vel de fleste i køen. Køliv har vel en merkelig tiltrekningskraft til den slags mennesker, tenker jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Husker jeg var å besøkte Tragisk.com-gutta da de lå i kø til diverse filmer. Man finner mye rart under presenningen utenfor Nova. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) han er like kul i RL. teknisk sett er vel både martin og den røde tzar mine Store Brødre Er du med i vennekretsen til Den Røde Tsar? Endret 2. oktober 2005 av smeboe Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 han er like kul i RL. teknisk sett er vel både martin og den røde tzar mine Store Brødre Er du med i vennekretsen til Den Røde Tsar? ja, åssen det? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Husker jeg var å besøkte Tragisk.com-gutta da de lå i kø til diverse filmer. Man finner mye rart under presenningen utenfor Nova. "But outside the theater is the real show" Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 han er like kul i RL. teknisk sett er vel både martin og den røde tzar mine Store Brødre Er du med i vennekretsen til Den Røde Tsar? ja, åssen det? Er du med i KFE eller noe? (sånn siden han er storebror der) Og Tsar: Hvordan er Martin din storebror? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 han er like kul i RL. teknisk sett er vel både martin og den røde tzar mine Store Brødre Er du med i vennekretsen til Den Røde Tsar? ja, åssen det? Er du med i KFE eller noe? (sånn siden han er storebror der) Og Tsar: Hvordan er Martin din storebror? martin er KFE sin grunnlegger. og i følge vedtektene vil han altid vere store bror, alle etter er bare stedfortredere til martins andre komme. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Test til han som sier han er Sjur: (kan godt være han er det også) Hva var det værste som kunne skje på teambuildingen? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Som Cyberpanda sier så er Martin alles Store Bror, til hans annet komme når verden faller. Derfor sier det seg selv at han er den beste spilleren på Tufte IL. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 jeg er sjur Stilig=) Men jeg synes at du burde ha skrevet hw-forumet som en av dine interesser i profilen på tvnorge.no Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Husker jeg var å besøkte Tragisk.com-gutta da de lå i kø til diverse filmer. Man finner mye rart under presenningen utenfor Nova. "But outside the theater is the real show" Thriumph The Insult Comic Dog? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva er KFE? det lurer jeg og på : Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Husker jeg var å besøkte Tragisk.com-gutta da de lå i kø til diverse filmer. Man finner mye rart under presenningen utenfor Nova. Tragisk.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå