Gå til innhold

Betalingsmåte på komplett og psdata

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe ny pc. Problemet er at jeg ikke er helt sikker på om jeg får tak i de 3 000 resterende kronene jeg mangler, så jeg lurer på om det er mulig å bestille fra komplett.no og psdata.no for å så få regning, med en måneds betalingsfrist. Jeg leste på komplett.no å der mener jeg det står at det kunn går dersom det er bedrift eller organisasjon. En gård går vel som bedrift etter det pappa sa, så da skulle det vel gå, det sto også noe om at de sjekker opp dette med kreditt. Vil dette ta lengre tid, som i at dersom jeg bestiller i kveld blir jeg ikke å få pc-en før i neste uke? Skulle så sårt hatt den før fredag :love:

Faktura/Kreditt

Firmaer og offentlige institusjoner kan søke om kreditt på Komplett.no. Kreditt må være innvilget før bestilling. Er det lagt en ordre uten å søke om kreditt, blir denne sendt i oppkrav og ikke omgjort i etterkant.

Vi gjør oppmerksom på at firma/organisasjon må være registrert i vår kundebase for kredittvurdering. Ved å søke om kreditt på Komplett.no, godtar du at vi foretar en kredittsjekk av selskapet.

Slik søker du kreditt hos oss:

Registrer din bedrift/organisasjon på Konto-sidene på Komplett.no, eller finn frem ditt kundenummer dersom bedriften din allerede er oppkravskunde på Komplett.no

Send din kredittforespørsel sammen med kundenummeret ditt til [email protected]

Komplett.no forbeholder seg retten til å sette vilkår for kreditt etter egen vurdering. Ved spørsmål rundt dette ta gjerne kontakt med [email protected] eller økonomiavdelingen på 33 47 14 51. Hvis du benytter e-post, får du et referansenummer som gjør det enklere å følge opp saken.

Dette står det på komplett.no

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...