Gå til innhold

Vurderer å kjøpe litt stæsj!!!

fanoftheflyers

Anbefalte innlegg

Hei!

har vurdert å kjøpe meg et Socket A Microstar K7T-266-PRO2-RU hovedkort samt en AMD Athlon XP 1600 1.4GHz CPU. Er dette bra, og hva slags vifte anbefales til CPU-en?

Har hørt at hvis først vifta blir ødelagt, så kan det føre til at hovedkort og CPU brenne opp, mens med Intel så vil CPU-en bare gå saktere.

Stemmer dette? AMD eller Intel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!!!

MSI kan du trygt kjøpe! Selv har jeg MSI K7T 266A PRO2 og har ikke hatt noen problemer ennå!!! Hadde tidligere ASUS A7V og det var mildt sakt et helvete!!! Har også den samme CPU som deg!! Fungerer utmerket!! Jeg vet at Taisol 760 er en utmerket bra vifte!!!! Selv kjører jeg med Alpha 6035 og ligger på 40-46 C og det er jeg fornøyd med!!!!

Lenke til kommentar

Cypres, gå inn på start : settings : control panel : keyboard. Der setter du Repeat delay nærmere Long og så trykker du på OK.

fanoftheflyers, ser ut som et bra valg. Masse features som RAID og USB2.0 på det kortet. XP1600+ er IMO den beste kombinasjonen av pris/ytelse blandt AthlonXP CPUene. Hva du skal velge av vifte kommer litt an på hvor mye du er villig til å betale samt om du skal overklokke og dett krav til støynivå. Skal jeg anbefale noe så er det Zalman CNPS 5001-CU som du får på http://www.netconnection.no - den støyer lite (20/25/32dB valgfritt) og kjøler bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...