Gå til innhold

VLC og skjermsparer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan forhindrer jeg at skjermspareren slår seg på når jeg kjører full skjerm i VLC?

 

Takker for svar

Du går inn på Egenskaper for Skjerm, Skjermbeskytter, her stiller du Vent tiden til lengre enn filmen du skal se.

Takk for svar

 

Jeg vet om den muligheten, men siden jeg ikke gidder å rote rundt i egenskapene hver gang jeg skal se film er det ikke aktuelt for meg å gjøre det. Jeg vil ha det på samme måte som det er i WMP altså at skjermspareren ikke slår seg på når jeg kjører fullskjerm.

Lenke til kommentar

:ermm:

Suger ihvertfall ikke mer enn WMP..

når det kommer til brukergrensesnitt så gjør det desverre det. synd for det er jo en veldig god spiller egentlig, mye innstillingsmuligheter og slipper tenke på codecs.

 

men f.eks at hvis man merker flere filer på en gang og velger spill av så åpner han alle i hvert sitt vindu istedet for å lage en playlist, og det er jo litt rart.. hvor ofte vil man se flere videoer samtidig.

 

og det at man må dobbelklikke for å få frem menyen til pause, spoling, volum osv når man ser en film i fullscreen er litt tungvint føler jeg.

 

for å ikke snakke om denne skjermbeskytter problematikken som man snakker om her. slike detaljer som dette som gjør at jeg ikke gidder bruke vlc.

Endret av phax
Lenke til kommentar

:ermm:

Suger ihvertfall ikke mer enn WMP..

når det kommer til brukergrensesnitt så gjør det desverre det. synd for det er jo en veldig god spiller egentlig, mye innstillingsmuligheter og slipper tenke på codecs.

 

men f.eks at hvis man merker flere filer på en gang og velger spill av så åpner han alle i hvert sitt vindu istedet for å lage en playlist, og det er jo litt rart.. hvor ofte vil man se flere videoer samtidig.

 

og det at man må dobbelklikke for å få frem menyen til pause, spoling, volum osv når man ser en film i fullscreen er litt tungvint føler jeg.

 

for å ikke snakke om denne skjermbeskytter problematikken som man snakker om her. slike detaljer som dette som gjør at jeg ikke gidder bruke vlc.

Du får maile mr Jon Lech...

 

Personlig liker jeg simpelheten med VLC, og hvis du ikke liker default finnes det da hundrevis andre skins.

Endret av jorgen_veisdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...