them33p Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Si at jeg spiller et spill i 30 min, når jeg går tilbake til skriverbordet har explorer.exe stoppet ( jeg kan ikke åpne oppgavebehandling ) så for å få gjort noe mer på pc'n så må jeg reboote.. kan ikke åpne programmer eller mapper, men de programmene som kjører allerede, kjører fint... noen som vet hvordan jeg kan få fikset explorer.exe? sånn at den slutter å henge seg... ( bruker WinXP Pro foresten ) Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Du må nok bare gi mer info om maskinen din. Da tenker jeg på maskinvaren. Spill stresser systemet ditt, og jeg forstår det dithen at det er kun i spill du har problemer. Kan gi deg et lyntips som kanskje virker, det er å oppdatere (evnt reinstallere) din skjermkortdriver. Har selv opplevd omfattende problemer i windows xp pga "defekt" skjermkortdriver. Siden andre program kjører fint, forsterker det min mistanke om grafikkdriverproblemer utløst av spill. Men mer info om ditt system hadde hjulpet. Lenke til kommentar
them33p Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 skal teste det i mens kan du se på specsen på pcn min:) HK: Asus K8N-e Deluxe CPU: AMD athlon 64 3400+ CPU VIFTE: Boxed RAM: Helt vanlig 2x512mb ram SKJERMKORT: Powercolor ATI Radeon 9800 PRO har 4 vifter i kabinettet så tipper på at det ikke er varmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå