Kenneth Dammyr Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei En Dell Inspiron 9300 er hva jeg har fått hodebry med nå. Drømmen om å spille Age of Empires 3 demoen på et Go6800 grafikk-kort ser ut til å måtte vente for jeg kommer ikke stort lenger enn dette: Jeg har kjørt alle mulige tester i dxdiag og alt ser ut til å skulle fungere fint der. Tar jeg en titt på enhetsbehandling så ser jeg at den installerte driveren er versjon 6.7.7.1 av November 2004 ( ). Oppdatere driver virker dermed som en logisk løsning. Men jeg har skjønt at dette ikke er like lett som på stasjonære maskiner. Man må nemlig flytte/slette/overskrive noen *.inf-filer osv. Jeg leste her på forumet at laptopvideo2go.com hadde løsningen. Mulig jeg er dum, men jeg finner ikke løsningen. Kom gjerne med tips her! Det er verdt å ta med at siden sist jeg var borti maskinen har alle bilder blitt ganske rare. Spesielt de små. Det er akuratt som de er blåst opp i dobbel størrelse, men har fortsatt de samme målene. Hele PC-opplevelsen er veldig pixlete. Litt større bilder som bilder jeg jobber med i photoshop etc. er like fine som før. Derimot er ikoner helt fine. Selvom AOE3 ikke fungerer så fungerer CS 1.6 helt fint. For å oppsummere: Jeg får ikke startet AOE3 og bildene er rare. (Skjermen er en 17" widescreen med 1920x1200) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Da hadde jeg faktisk klart å løse problemet med spilelt selv. Jeg måtte avinstallere det, endre til 1024x oppløsning og installere på nytt. Da kan jeg sette oppløsningen tilbake. Merkelig, men det fungerte. Bildene er fortsatt rare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå