Gå til innhold

GeForce Go 6800: Spill vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Hei

En Dell Inspiron 9300 er hva jeg har fått hodebry med nå.

Drømmen om å spille Age of Empires 3 demoen på et Go6800 grafikk-kort ser ut til å måtte vente for jeg kommer ikke stort lenger enn dette:

aoe3feil1ah.jpg

Jeg har kjørt alle mulige tester i dxdiag og alt ser ut til å skulle fungere fint der. Tar jeg en titt på enhetsbehandling så ser jeg at den installerte driveren er versjon 6.7.7.1 av November 2004 ( :innocent: ).

Oppdatere driver virker dermed som en logisk løsning. Men jeg har skjønt at dette ikke er like lett som på stasjonære maskiner. Man må nemlig flytte/slette/overskrive noen *.inf-filer osv.

Jeg leste her på forumet at laptopvideo2go.com hadde løsningen. Mulig jeg er dum, men jeg finner ikke løsningen. Kom gjerne med tips her!

Det er verdt å ta med at siden sist jeg var borti maskinen har alle bilder blitt ganske rare. Spesielt de små. Det er akuratt som de er blåst opp i dobbel størrelse, men har fortsatt de samme målene. Hele PC-opplevelsen er veldig pixlete. Litt større bilder som bilder jeg jobber med i photoshop etc. er like fine som før. Derimot er ikoner helt fine. :confused:

Selvom AOE3 ikke fungerer så fungerer CS 1.6 helt fint.

For å oppsummere:

Jeg får ikke startet AOE3 og bildene er rare.

(Skjermen er en 17" widescreen med 1920x1200)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...