CMED# Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei, Jeg har en Thermaltake Silent Purepower 680W som høres litt ut som en jet-motor. Er det noen som har forsøkt å bytte vifter i PSUen til noe mer stillegående? Kan det anbefales? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 det funker, men da sitter du med et problem angående kjølingen, du kan kanskje setteinn 120mm vifte på toppen, og dermed slippe "hurtige" vifter, men da får du ei vifte på utsiden av psu. Lenke til kommentar
CMED# Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei, Det skjønte jeg ikke helt. Hvor skulle jeg plassere 120 mm viften? I toppen av kabinettet, rettet mot PSUen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan hende den bråker så mye fordi det er veldig varmt inni dær. hvis du da setter en vifte som snurrer saktere og bråker mindre.. kan det gå galt.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei, Det skjønte jeg ikke helt. Hvor skulle jeg plassere 120 mm viften? I toppen av kabinettet, rettet mot PSUen? Du åpner psu'n sin, så tar du frem dremeln, kutter et hull på en av de store sidene, så fester du ei 120mm vifte på utsiden, sørg for at den flytter like my luft som de orginale viftene (som du fjerner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå