wewwen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har MSI k8n neo2 og Har en Western digital 160 gb, så kjøpte jeg en http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307913&cks=PRL]Samsung[/url] med S-ata. Det som er problemet er at jeg greier ikke og instalere S-ata disken, datan blir veldig merkelig og ikke altid den starter når jeg har den i! Støtter ikke hovedkortet begge typer? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 For å få Samsung disken (som er SATA2) til å fungere på dette hovedkortet er du nødt til å sette en strip/jumper på disken , slik at ovføringshastigheten blir låst til 1.5Gbps. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 derfor den ikke virker? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Regner med det, men er ikke sikker. Har et K8M Neo-V hovedkort selv selv, og 2 x Samsung SpinPoint P120S . Når jeg startet opp maskinen uten å ha satt denne jumperen på diskene, så klarte ikke hovedkortet å detektere diskene i bios. Selv ikke med siste biosoppdatering. Men mitt kort har VIA chipsett, og ikke nForce3 men det er verdt et forsøk Legg ut en melding hvis du får disken til å fungere. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 den stod sånn, noen andre ideer? tror du det hjelper med bios oppdateringer.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 greide og begynne og legge inn win. men som på min gamle 160 gb, greide jeg bare og utnytte 130gb! skal jeg bare legge inn og fikse det etter på ELLER er det noe annet jeg kan gjøre? så lei av pcen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå