Sevenord Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Mokai... Men jeg dropper det bare, venter 1 uke til.. (har ventet i 19 år sa da betyr vel egentlig ikke 1 uke så mye fra eller til) Men bare for å få det bekreftet: Siden det bare følger med modem fra telenor, er det da en såkalt trådløs router jeg må kjøpe i tillegg? Feks en slik en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302154&cks=PLC Og er det da noe mer jeg trenger for å få laptopen trådløst på nett? Kabler? Det er surt å vente ekstra... Jeg hadde ikke fått alt utstyret og ADSL skulle installeres imorgen(mangle splitter, skaffet utstyret selv). Så jeg måtte ringe å få det utsatt og dermed bestilte ADSL modem med splitter fra Telenor (ADSL modemet jeg bestilte kom uten splitter og fikk ikke kjøpt splittet noenplass separat).... Nå må jeg vente i litt over 2 uker på installasjonen.... Venting er noe drit. Ah, det er så j typisk.. Det er sikkert noe her også som går skeis, det er det ALLTID! (og ja, jeg er evig optimist ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå