Firesky Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jeg har tenkt å kjøpe nye høytalere men er helt grønn på hvilket merke som er bra og hvilket som er dårlig osv noen som kan anbefale noen høytalere eller høyttaler merke i ca 2000-3000 kroners klassen? og hvis jeg skal bestille dette fra nettet vil det bli mer fraktkostnader pga vekt og størrelse da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 kommer litt an på hva du er ute etter, best mulig lydkvalitet eller mest mulig trøkk. skal det være gulvstående eller bokhylle/stativ høyttalere? ta en titt på gale og dali concept på hifiklubben.no f.eks, og B&W hvis det er stativ høyttalere du er ute etter. (du har ikke råd til de gulvstående modellene. ) er du ute etter mest mulig trøkk og bass så kan du jo se litt på cerwin vega f.eks. når det gjelder frakt så er det ikke så ekstremt mye egentlig, hifiklubben tar f.eks for de gale 4040 høyttalerne 290,- i frakt + evt 44,- i oppkravsgebyr hvis du ikke vil betale med visa. så 350,- og spare hvis du handler i butikk. har du muligheten til å handle i butikk så er jo det best for da får du sett og ikke minst hørt høyttalerne før du kjøper de. og det er jo absolutt det beste. det er dine ører som bestemmer. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 jeg er ikke ute etter mest mulig trøkk.. jeg vil ha noen med fin lyd i... jeg skal bare ha stero, ikke suround... tenkte på noalla sånne typisk stue høytalere Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 har du stor stue da? har du liten stue så egner nok stativhøyttalere seg best, men er den litt større bør du ha gulvstående for å fylle rommet. kan anbefale Gale 4040, gir endel god lyd for pengene dine. link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå