KimmiK Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Link: http://www.nvnews.net/vbulletin/sho...8697#post708697 Mirror: http://downloads.rojakpot.com/details.php?file=128 Endret 1. oktober 2005 av KimmiK Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Takk, den har jeg venta på! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jøss enda en nyere. Bruker 81.33 nå og laster ned den nye! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Denne var du kjapp med Ingen andre som har fått ferten i denne enda. *Løper og prøver* Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vel jeg la ikke den driveren ut her på forumet, for den var ikke så bra. http://forums.guru3d.com/showthread.php?th...t=&pagenumber=1 Flere som ikke synes den var noe så. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har hørt mye bra om denne driveren på forums osv. Første solide 8x.xx driveren hører jeg. Bruker ikke betadrivere selv med mindre jeg må, så jeg lurte på om noen av dere som har den kan ta screenshot av det nye kontrollpanelet? AND if you'd like to see the new nVidia Control Panel, look in Windows/System32 for nvcplui.exe. Run it and enjoy! Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sjekk på guru3dforumet som er linka.... Og de er stabile med battlefield2 og F.E.A.R, men visstnok så er det trøbbel med performance i 3dmark og diverse andre ting. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Likte det nye kontrollpanelet. Syns det så veldig enkelt og greit ut, men kanskje litt vanskeligere å komme til settings raskt (kanskje). Må bare ta med en quote fra guru3d tråden som er linket til lengre oppe Started 3dMark05 and saw a FPS-drop of 2 just in the first scene of the first test. Back to 78.05. LOL. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Fikk ikke opp det nye kontrollpanelet. Regner med det gamle ikke lot seg avinnstallere forrige sletterunde...grr :s Edit: Og fikk ikke det nye nå heller....Noe spesielt som må gjøres for å få d opp? Endret 2. oktober 2005 av AciD18 Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Fikk ikke opp det nye kontrollpanelet.Regner med det gamle ikke lot seg avinnstallere forrige sletterunde...grr :s Edit: Og fikk ikke det nye nå heller....Noe spesielt som må gjøres for å få d opp? Du måtte se etter en fil. Look for the file, "nvcplui.exe".. It's the new Nvidia CP. Here a few screens of it. Endret 2. oktober 2005 av kirjogra Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Nydelig=) takker for hjelpen Edit: Ehm? noe jeg gjør feil? Se hva som er i mitt panel da... Endret 2. oktober 2005 av AciD18 Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har hørt mye bra om denne driveren på forums osv. Første solide 8x.xx driveren hører jeg. Bruker ikke betadrivere selv med mindre jeg må, så jeg lurte på om noen av dere som har den kan ta screenshot av det nye kontrollpanelet? AND if you'd like to see the new nVidia Control Panel, look in Windows/System32 for nvcplui.exe. Run it and enjoy! Sånn ser det ut hos meg. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Edit: Ehm? noe jeg gjør feil?Se hva som er i mitt panel da... Får samme sak jeg, står kun velg en kategori Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen som vet om dette er en bug? Eller at en ikke har rensket bort alt det gamle godt nok? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg søkte på nvcplui.exe Og da kom det opp. Men jeg prøvde denne driveren på silent hunter 3. ble bare dritt på grafikken. Så jeg bruker heller driver 78.01. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har gått tilbake til eldre drivere. 81.82 fikk redigeringsprogrammet mitt til å krasje. Funker fint uten de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå