Tor Haakon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Vet ikke om jeg har postet på riktig sted,men: Pop-port kontakten på Nokia telefoner finnes (etter det jeg vet) i 2 utgaver. (6100 og 6260 har forskjellig Pop-port) Det jeg lurer på er om noen vet om Nokia vil sattse på en port i de årene som kommer? (de har uttrykket tidligere at alle Nokia telefoner skulle ha Pop-port). Tenker på å kjøpe ett handsfree bilmonteringssett (CK-7W). Dette settet har både Pop-port å Bluetooth. Spørsmål 2: Settet har Bluetooth 1.1 med støtte for handsfree-profil 1.0 Vil dette virke på nye telefoner med BT 2.0? Edit: Ser ut som S60 har egen Pop-port og S40 har en annen. Med untak av N6680 og N6681. Endret 1. oktober 2005 av Tor Haakon Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hmm, alle Nokia-mobiler som har pop-port har samme pop-port. Altså samme fysiske grensesnitt. Det er dog ikke alt av pop-port tilbehør som fungerer til alle pop-port mobiler. Som eksempel funker ikke et stereo headsett med pop-port tilkobling på 7610. Hvis jeg er ute å kjøre nå så gjerne fortell det, men er ganske sikker på at det bare finnes en ordentlig pop-port. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har hatt ett handsfree sett til N6100. Dette funker også på N6610. Men det virket ikke helt 100% på min N6260. Dvs. alt virker unntatt at radioen ikke kobler seg ut. Alle S60 telefoner (uten N6680 og N6681) har kun støtte med BT på CK-7W. S40 telefoner har både BT (for de som har dette) og Pop-port. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har hatt ett handsfree sett til N6100.Dette funker også på N6610. Men det virket ikke helt 100% på min N6260. Dvs. alt virker unntatt at radioen ikke kobler seg ut. Kan dette ha noe med at mottakeren for radio-signaler ligger i handsfree settet som følger med 6260? Radioen fungerer ikke hvis dette headsettet ikke er i. Kan dette være løsningen, eller har det headsettet du prøver å koble til en radio mottaker? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har hatt ett handsfree sett til N6100.Dette funker også på N6610. Men det virket ikke helt 100% på min N6260. Dvs. alt virker unntatt at radioen ikke kobler seg ut. Kan dette ha noe med at mottakeren for radio-signaler ligger i handsfree settet som følger med 6260? Radioen fungerer ikke hvis dette headsettet ikke er i. Kan dette være løsningen, eller har det headsettet du prøver å koble til en radio mottaker? Vi snakker om fast montert handsfree sett i bil. Virket som du snakker om noe annet. Når jeg snakket om radio tenkte jeg på radioen i bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå