tor_erik Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ...Ehehehehehehhehehe... God vits, Øyvind! Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 noe så bra har jeg ikke sett på lenge... Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vits in noenlunde samme katogori: - Du har et hull nede på ryggen - Ja, men det er så langt nede at jeg driter i det. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Haha så dårlig at den var morsom. :!: Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hihihi Elsker den vitsen. Hva med denne? Dårlig, i alle fall So this grasshopper walks into a bar. The bartender looks up and says "Hey! You're a grasshopper! We have a drink named after you!". The grasshopper says "Holy shit, you have a drink named Tom?" Lenke til kommentar
vgard Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 den siste der var ikke fullt så bra, men fikk meg til å smile. den første var bare helt sjef! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 haha, jeg tror jeg holder med Newt32 på den her ass ellers så hadde jo vitsen hatt lite poeng. Mhm Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 SKal vi poste våre skikkelige dårlige vitser som får deg til å le? Isåfall. Per: Noe har jeg alltid lurt på! Pål: Spill it! Per: I norge bruker vi Do-Papir, men hva bruker de i Sahara, siden det er så få trær der! Pål: Sandpapir. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 jeg liker sånne lamme vitser , jeg bruker le av di i donlad og jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå