Daniel Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Whatever.. de fleste tok poenget. Beklager, jeg er kronisk pedantisk. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Beklager, jeg er kronisk pedantisk. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) haha, jeg tror jeg holder med Newt32 på den her ass ellers så hadde jo vitsen hatt lite poeng. d er jo meningen d da .................les navnet på topic..... Saken var jo at HiTeCk nekta for at det var poenget? nei! ligger jo i utsagnet: Its driving me nuts! det gjør meg gal...Fuck it.. er full tongue.gif Menmen. Glem nå det da Vitsen var bra den. Endret 1. oktober 2005 av Rome Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 3 maur går over en vei. Så sier den forrerste: "Jeg har 2 marur bak meg". Så sier den midterste mauren: "Jeg har 1 maur bak meg". Så sier den bakerste mauren: "Jeg har 3 maur bak meg". Hvordan fikk den bakerste mauren dette til? Han løy. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 3 maur går over en vei. Så sier den forrerste: "Jeg har 2 marur bak meg". Så sier den midterste mauren: "Jeg har 1 maur bak meg". Så sier den bakerste mauren: "Jeg har 3 maur bak meg". Hvordan fikk den bakerste mauren dette til? Han løy. okei det var en virkelig dårlig vits... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 haha, jeg tror jeg holder med Newt32 på den her ass ellers så hadde jo vitsen hatt lite poeng. d er jo meningen d da .................les navnet på topic..... Saken var jo at HiTeCk nekta for at det var poenget? nei! ligger jo i utsagnet: Its driving me nuts! det gjør meg gal...Fuck it.. er full tongue.gif Menmen. Glem nå det da Vitsen var bra den. hey.. fuck it var full i alkohol.. det vil si mindre smart enn vanlig.. 2 meninger.. alright! syns ihvertfall den var bedre rett frem Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hahaha. Takk for en god latter Øyvind. Lenke til kommentar
sull Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 3 maur går over en vei. Så sier den forrerste: "Jeg har 2 marur bak meg". Så sier den midterste mauren: "Jeg har 1 maur bak meg". Så sier den bakerste mauren: "Jeg har 3 maur bak meg". Hvordan fikk den bakerste mauren dette til? Han løy. nei! han gikk baklengs Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 nei! han gikk baklengs Da måtte det ha vært fire maur. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Den var så dårlig at eg lo! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) hahahha :!: ...It was so stupied that i had too laugh Endret 2. oktober 2005 av mayoo89 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 En av de aller beste vitsene jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Var ikke dårlig i det hele tatt, minner mye om min humor. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 En av de aller beste vitsene jeg noensinne har hørt. Second that! :!: Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 3 maur går over en vei. Så sier den forrerste: "Jeg har 2 marur bak meg". Så sier den midterste mauren: "Jeg har 1 maur bak meg". Så sier den bakerste mauren: "Jeg har 3 maur bak meg". Hvordan fikk den bakerste mauren dette til? Han løy. okei det var en virkelig dårlig vits... Stemmer! Du tok poenget ! Spurte ikke trådstarter etter dårlige vitser da? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Stemmer! Du tok poenget ! Spurte ikke trådstarter etter dårlige vitser da? Nei, han gjorde nok ikke det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Var ikke dårlig i det hele tatt, minner mye om min humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå