Ni kon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 So this pirate walks into a bar with a steeringwheel on his dick. "Hey you've got a steeringwheel on your dick" says the bartender. The Pirate replies "Aaahr, it's driving me nuts" Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 haha, ja det var en skikkelig dårlig vits som fikk meg til å le Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Den var så dårlig at jeg flirte :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 HAHAA! Den sugde så hardt at den faktisk var morsom! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 AHAHA faktisk morsom. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 :!: Hehe, driving me nuts.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 :!: Hehe, driving me nuts.. no shit............ :!: Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) hehe.. den var jo konge da! :!: Edit: Bare må huske den til jeg kommer på puben i kveld Endret 1. oktober 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Håper alle skjønner at "It's driving me nuts betyr" "It is drving my nuts", Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Håper alle skjønner at "It's driving me nuts betyr""It is drving my nuts", nei? Its driving me nuts.. er faktisk en ting som blir sagt det også.. og sånn skal det nok vere Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Håper alle skjønner at "It's driving me nuts betyr""It is drving my nuts", nei? Its driving me nuts.. er faktisk en ting som blir sagt det også.. og sånn skal det nok vere Herregud da.. It's driving me nuts = Det gjør meg gal It's driving me (som i pirat-sleng for mine?) nuts = Den kjører mine baller/testikler Edit: mine Endret 1. oktober 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 nei! ligger jo i utsagnet: Its driving me nuts! det gjør meg gal... Fuck it.. er full Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 haha, jeg tror jeg holder med Newt32 på den her ass ellers så hadde jo vitsen hatt lite poeng. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Håper alle skjønner at "It's driving me nuts betyr""It is drving my nuts", nei? Its driving me nuts.. er faktisk en ting som blir sagt det også.. og sånn skal det nok vere Herregud da.. It's driving me nuts = Det gjør meg gal It's driving me (som i pirat-sleng for meg?) nuts = Den kjører mine baller/testikler Ja, nettopp...dobbel betydning Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 haha, jeg tror jeg holder med Newt32 på den her ass ellers så hadde jo vitsen hatt lite poeng. d er jo meningen d da .................les navnet på topic..... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Bortsett fra at «me» er piratsk for «my», og ikke «mine», har Newt32 rett. Altså, vitsen har et poeng. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 syntes den var bra jeg...en vits er som oftes bra vis man flirer av den. ellers ahdde man vel ikke flirt?? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Bortsett fra at «me» er piratsk for «my», og ikke «mine», har Newt32 rett.Altså, vitsen har et poeng. Whatever.. de fleste tok poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå