opticus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jeg lurer på om det er noen som har noen tips til hvordan jeg burde sette opp en autooppdatering ved hjelp av volatile arkivene til debian så jeg slipper å oppdatere antivirus manuellt hele tiden Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Korleis gjer du det manuelt? Ein kommando? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 apt-get update apt-get upgrade upgrade vil noen ganger spørre om diverse ting, noen ganger ikke.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Logg inn som root. crontab -e Legg inn: 0 3 * * * /usr/bin/apt-get update && /usr/bin/apt-get upgrade 1>/dev/null 2>/dev/null Så vert det køyrd klokka 3 kvar natt. Hugs å sjekke at apt-get ligg i /usr/bin hos deg ("which apt-get"). Endret 2. oktober 2005 av objorkum Lenke til kommentar
opticus Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 jeg vil bare kjøre volatile, ikke alle pakkene apt-get muligens kan finne på å oppgradere kan kanskje kommentere ut alt annet og kjøre manuell oppdatering når det er nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå