Andsør Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei og hå! Legger ut et bilde som jeg ble meget fornøyd med - motivet er faktisk solbriller. Ikke så mye sol ute, men dog . Kommentarer? Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hmmm... tja.... Synes det ikke er ordentlig skarpt noe sted? Eller hva har du fokusert på? Savner litt skarpere bilde tror jeg. Den røde kluten de ligger på syntes jeg ikke passet inn... de "humpene" på venstre side ødelegger iallefall litt. Ellers er det jo som du sier... ett bilde av solbriller Sorry, men jeg har ikke noe spesielt mer å si om dette bildet tror jeg. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) hmm ser egentlig ut som hele bildet er ute av fokus Endret 1. oktober 2005 av M-J Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jammen ser du sann! My bad...! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Uskarpt ja :/ Kunne godt tenkt meg å sett hvordan det hadde blitt uten refleksjonen på høyre brilleglass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå