maradona Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Heisann, en kamerat av meg skal ha seg ny pc, men har ikke tilgang på internett nå så jeg legger ut oppsettet han har tenkt seg. Handlevogn Er det noen forslag til endringer? Alt skal handles på Netshop. Han trenger vel en ny kjøler til skjermkortet? Det som er der fra før av bråker veldig har jeg hørt. PCen skal gå så stille som mulig, men litt støy går fint. Pcen skal brukes til lagring og nedlastning (derfor mye plass), litt spilling(ikke noen kravstore, GTA, FM og Black And White 2), skolearbeid, internett og diverse andre ting. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Variable Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 kanskje Geforce 6800Gt isteden? Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 kanskje Geforce 6800Gt isteden? Siden han ikke skal spille noen kravstore spill ville jeg holdt meg til 6600gt. Hvis du er villig til å gi litt ekstra for stillhet kan dette Gigabyte-kortet være en ide. Da slipper du også å kjøpe ny vifte til sk'et. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvis du er villig til å gi litt ekstra for stillhet kan dette Gigabyte-kortet være en ide. Da slipper du også å kjøpe ny vifte til sk'et. Takker, det blir nok det ja! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Med den prosessoren vil nok skjermkortet bli en flaskehals Lenke til kommentar
maradona Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Med den prosessoren vil nok skjermkortet bli en flaskehals Noen forslag til et realtivt stillegående skjermkort som ligger på ca 2000 (helst under)? Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 skjermkortet blir en flaskehals i krevende spill ja... blir jo neppe en flaskahals i vanlige windows-oppgaver... og siden trådstarter ikke skal spille krevende spill.... bare en tanke Lenke til kommentar
maradona Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Spillene blir vel FM, Black and White, GTA og diverse sportsspill. Som sagt ikke noen av de mest krevende spillene. Men den bør takle spill som feks gta bra. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Men ellers ser delene greie ut? Alt passer osv? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
maradona Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Beklager at jeg skriver her igjen, men pc skal bestilles iløpet av noen få dager, så hvis det er noen som har noen innspill, så er det fint om dere kommer med det! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Neida, alt er suverent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå