Gå til innhold

googles "prøv lykken knapp"

TommyGun77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jahaja :p

hva gjør egentlig denne "jeg prøver lykken" knappen?

Den sender deg til den siden som er linket til med søkeordet som tittel flest ganger.

Så hvis mange nok har linket til bush sin side med søkeordet ditt som tittel, da blir du sendt til bush sin side.

Ble sikkert litt rotete forklart. Der jeg leste det var det meget mer forståelig.(Det jeg har skrevet her er min tolkning av det jeg har lest en eller annen gang.)

EDIT: Når jeg prøvde lykken med "bullshit" da ble jeg sendt til en bullshit-generator. Da har sikkert mange linket til siden og kalt linken "bullshit".

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
jahaja :p

hva gjør egentlig denne "jeg prøver lykken" knappen?

Den sender deg til den siden som er linket til med søkeordet som tittel flest ganger.

Så hvis mange nok har linket til bush sin side med søkeordet ditt som tittel, da blir du sendt til bush sin side.

Ble sikkert litt rotete forklart. Der jeg leste det var det meget mer forståelig.(Det jeg har skrevet her er min tolkning av det jeg har lest en eller annen gang.)

EDIT: Når jeg prøvde lykken med "bullshit" da ble jeg sendt til en bullshit-generator. Da har sikkert mange linket til siden og kalt linken "bullshit".

Nei det er den første linken du blir sendt til...

Lenke til kommentar

Men sjekk va jeg fant når jeg søkte på asshole og jeg brøver lykken:

<meta name="keywords" content="asshole, assholes, bush is an asshole, the asshole song, asshole bush, assho, ass, hole, butt, debate, george w bush, bush, cheney, ashcroft, wolfowitz, jeb, bush, 911, fallwell, clarence, thomas, scalia, right, wing, neo, nazi, hose, bags, politics, election, voter, fraud, diebold, iraq, war, thousands, dead, wounded, maimed, dismembered, falure, profit, debate, kerry, laura, lynn, lesbianism, wmd, zel, mission, accomplished, senator, president, presidential, vice, stealing, fascism, the f word, blair, rumsfeld, classroom, dog, didn't, bark, hawk, neo, con, duct, tape, religious, nut, job, hannity, rush, limbaugh, bill, o'reilly, ann, coulter, nader, kenneth, lay, condoleeza, rice, haliburton, rip, off, abu, gareb, tom, ridge, fighting, terrorism, with, terror, orange, alert, fox, news, propoganda, FREE SPEECH, FREEDOM SAVE OUR DEMOCRACY FROM THESE CRIMINAL MANIACS" />
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...