bufodill Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har fått pairet bt-handsfree med windows, og får den opp under "audio devices". Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få brukt den som mic / hodetelefon? Tenkte å bruke i skype / messenger. Tenkte jeg måtte fortelle windows hva som skulle brukes i innstillingene til lyd i kontrollpanelet, men der finnes det ingen valg for å bruke bt-headset. Håper noen har peiling på dette Lenke til kommentar
Filla Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg bruker BT handsfree til Ventrillo, men bruker de BT driverene jeg fikk med BT pennen, disse er ypperlige og lastes automastisk inn i windows når jeg slår headsettet på. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Du får med andre ord til å bruke bt-headsettet i windws. Hvordan headset? Og Hvilke drivere? Hva skjer med windows? Forklar, please? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har et Jabra 250 BT headsett, som selvfølgelig ble kjøpt inn til mobiltelefonen min. Forrige uke kjøpte jeg en Hama USB BT "penn" på Elkjøp. Med denne fulgte det drivere, som detekterer og legger inn profiler ift hva slags BT enhet du parer med PCn. Etter paring, lastet Windows inn drivere for å kjøre MIC og lyd gjennom headsettet. Når jeg skrur av headsettet laster windows inn automatisk de driverene som ble brukt til lyd før headsettet ble slått på, slik at alt går automatisk. Dette er en funksjon som Windows skal klare selv, men som etter min erfaring går bedre med de driverene som fulgte med pennen. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ah, skjønner Har innebygd BT i laptopen min, og tror kanskje ikke det er med noe kontroll-software for den... Må vel lete litt og se hva jeg finner på nett da. Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå