xanonymx Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvordan kan jeg forandre cd-keyen til spillet SWAT 4. Uten å instalere spillet på nytt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dette gjøres vell inne i regedit. Har ikke SWAT 4 selv, så jeg kan ikke gi deg nøyaktig lokalitet. Men gå på Start --> Kjør --> Skriv "regedit" --> Finn SWAT 4 der en plass. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 hmm...litt sketchy tråd detta? [tyttebærpolitimode]jeg raporterer denne jeg [/tytterbærpolitimode] Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Han spør jo bare hvordan han skifter key. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 og hvorfor skal han skifte key? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 og hvorfor skal han skifte key? Kanskje han har lånt en key med en kompis og nå har han kjøpt sin egen. "Man er uskyldig til det motsatte er bevist". Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor tror alle at det er snakk om piratkopi med engang en spør hvordan en skifter key? Finnes jo mange grunner til å skifte key. F.eks er på lan og de skal spille samme multiplayer spillet og alle bruker den samme key`n. Da vil de få feil melding. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jo men da har de alle gjort noe ulovlig fra starten av men pluss er jo hvis det er det med lan, at de skal ha sine egne keyer, at de spør om hvordan de skal bytte dem ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jo men da har de alle gjort noe ulovlig fra starten av Ikke hvis det er en som har spillet på orginal cd og lar de andre låne det. Men nok off-topic. Fikk du til å bytte key? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Søkte gjennom regiseret, men fant ingen plass som den nå værende keyen var, så jeg fikk ikke skiftet. Har dere noen tips om hva jeg skal søke etter. Jeg søkte etter swat. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jo men da har de alle gjort noe ulovlig fra starten av Ikke hvis det er en som har spillet på orginal cd og lar de andre låne det. Men nok off-topic. Fikk du til å bytte key? Det er faktisk uloveleg ifølge mange lisenser som er på spel Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jo men da har de alle gjort noe ulovlig fra starten av Ikke hvis det er en som har spillet på orginal cd og lar de andre låne det. Beklager, bare må kommentere dette. Jo, det er ulovlig. Det er akkurat det samme som piratkopiering. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Okey... Visste ikke det, beklager. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg