aknutsen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har merket i det siste at jeg ikke får til å høyreklikke på noen av programmene i startmenyen. Så det står igjen rester av gamle snarveier til engansspill som jeg ikke får til å slette. Hva kan være feil ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det lenge siden du la inn windows(?) på nytt? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Anbefaler å installere og kjøre et register opprydningsprogram som Registry Mechanic eller C-Cleaner... Hjelper på mye Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hm.. Har hatt windows xp i 1-2 år nå. + Jeg har kjørt C-Cleaner et par ganger nå.. Men det hjelper ikke på. Jeg ser gamle mapper i startmenyen som jeg ikke får vekk, eller får til å høyreklikke på. Når jeg holder musa over mappen, står det bare "Empty Folder" Wææ.. Litt kjipt. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 prøvd den knappen på tastaturet som er det samme som høyre muskanpp? den mellom alt gr og win knappen? Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Den tasten virker ikke heller... Tror det må være noe slags virus elns. Men får det ikke bort med Norton, Ad-ware eller spybot :/ Forslag noen ? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 - Kjør system restore, til en dag du husker det funket. Kanskje det hjelper...hvem vet! Eller kjør repar av WinXP. Putt inn Win cd , boot fra cd, velg reparer winxp. Det hjelper kanskje.... Lenke til kommentar
Quester Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hadde det samme problemet i mine yngre dager etter å ha gått besherk i ett tweek program (rett før lisensen gikk ut).. Det var ikke så smart, men fikk rettet det opp da Uansett så får du vell fjernet filene med å "explore" eller gå inn i mappa startmeny. Men skjønner jo at det ikke er det som er problemet, kipt når det ikke funker som det skal. Prøv s7yle sitt tips.. det hørtes ganske fornuftig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå