Gå til innhold

Redigerings program for xp?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg??

jeg har veldig lyst til å redigere musikk, eller mixe to eller flere sanger med hverandre. hvilket program skal jeg bruke??

jeg søker etter et programm som kan dele vokalen fra instrumentene/melodien, slik at jeg kan putte en sang sin vokal i en annen sin sang sin melodi ..

noen som vet hva jeg burde bruke?? helst gratis !! Takk

Mayoo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt OT:

Går dette an? Jeg mener, når du ser de gjør det i studio så er det jo digitale innspillinger av hvert enkelt instrument og vokal og da er det ikke noe problem. (ref. Metallica - Some Kind og Monster) Eneste jeg kan se for meg er at du ender opp med en dårlig karaoke lignendes resultat der de frekvensene som stemmeleiet er i blir fjernet, men du kan alltid høre at det blir noen rester igjen. Men det skal legges til at jeg ikke har peiling og at om det finnes et slikt program er det sikkert ikke gratis...i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Ja, som du sier blir dette veldig dårlig. Jeg vet det finnes en plugin til Winamp som "fjerner vokal" fra sangen. Dette ble veldig dårlig resultat, siden den kuttet ut deler av sangen også. Det er nok umulig å få et bra resultat så lenge det ikke er digitalt innspilt.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...