Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan ikke denne tråden dø? Blir dritforbanna fordi jeg ikke klarer det og at alle dere tullinger klarer det. Løsningen står noen(en?) sider bak! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan ikke denne tråden dø? Blir dritforbanna fordi jeg ikke klarer det og at alle dere tullinger klarer det. Løsningen står noen(en?) sider bak! Så det, men selv med løsningen klarer jeg det ikke. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvordan er det mulig å ikke greie det når du har den? Jeg snakker ikke om bildet som kom, men teksten altså.. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Og jeg har klart det, men siden jeg starter tråden poster jeg ikke bilde LoL! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Så akkurat tråden. Klarte den Edit: Ikke mye vits når svaret tydeligvis er postet fra før. Men seriøst, jeg ER smart Endret 4. oktober 2005 av Agres Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan ikke denne tråden dø? Blir dritforbanna fordi jeg ikke klarer det og at alle dere tullinger klarer det. dust Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg er smart. hoho, jeg er SMART! Jeg greide den uten å se på noen løsning. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Forsåvet enkel, selv om eg måtte prøve sånn 5 ganger. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan ikke denne tråden dø? Blir dritforbanna fordi jeg ikke klarer det og at alle dere tullinger klarer det. dust Har IQ på 1000 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 yes. fikk det endelig ti. jeg får ikke til å laste ned bilde, denne meldingen kommer opp hver gang: FØLGENDE FEILMELDING(ER) BLE FUNNETDu kan ikke laste opp denne filtypen Lenke til kommentar
FM Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så akkurat tråden. Klarte den Edit: Ikke mye vits når svaret tydeligvis er postet fra før. Men seriøst, jeg ER smart Da er vi to. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 yes. fikk det endelig ti. jeg får ikke til å laste ned bilde, denne meldingen kommer opp hver gang: FØLGENDE FEILMELDING(ER) BLE FUNNETDu kan ikke laste opp denne filtypen Skift til .jpeg/.png el. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg la merke til denne tråden nå... Forferdelig enkelt spill! Bare høyreklikk på flash-objektet og trykk på play to ganger. Da står det at du har vunnet. *humre* Jeg klarte spillet på den riktige måten også, men det er vel lite poeng i å poste screenshot når man bare kan trykke på play. Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hehe... den var litt morsom har du flere slike? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Klarte den for noen dager siden (se tidligere i tråden), men i dag prøvde jeg igjen. Klarte det uten å gjøre feil en eneste gang Egentlig ikke så veldig vanskelig når man har klart den, men man blir jo litt mer fokusert i slutten når man ikke vil drite seg ut Lenke til kommentar
Agres Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hehe... den var litt morsom har du flere slike? Ikke få vinduer du hadde åpne i firefox? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hehe... den var litt morsom har du flere slike? Ikke få vinduer du hadde åpne i firefox? Nei, Opera! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Opera er gratis, du trenger ikke den banneren Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 eg gir opp, seriøst UMULIG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå