rob|n Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Pokker da, jeg er vel bare dum.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 tips til de som sliter: Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det gikk jo forsåvidt greit nok.. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Seriøst, jeg får det bare ikke til.. :| Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 tips til de som sliter: Jeg har jo allerede postet løsningen. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 tips til de som sliter: og hvordan få over dama og jentene? en mannen må jo over, og da slår dama guttene når ho kommer over. jeg sitter bomb fast. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 tok litt tid men Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 tips til de som sliter: og hvordan få over dama og jentene? en mannen må jo over, og da slår dama guttene når ho kommer over. jeg sitter bomb fast. noen ganger må du et stepp tilbake for å komme videre Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kan ikke denne tråden dø? Blir dritforbanna fordi jeg ikke klarer det og at alle dere tullinger klarer det. Endret 4. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå