Peppep Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeppjepp. Trodde egentlig at den ville være vanskeligere. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Yes!! Tok faktisk sin tid Endret 2. oktober 2005 av sk1rty Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg får det ikke til Det er pokkers umulig Edit: Jeg var ikke smart nok til å få med meg reglene Trodde ingen av foreldrene kunne være alene med noen av barna. Men etter å ha funnet ut at så lenge de er av samme kjønn så går det greit. Men dette gjorde ikke saken så MYE enklere.. Tyven banker jo alle når han\hun er alene. Hvorfor setter ikke politet på håndgjernet han\hun står å holder i? Edit 2: Haha.. Det gikk plutselig opp for meg. Jeg kjente IQ'en kom strømmende igjennom hodet mitt, og ned til fingertuppene.. I OWN! Endret 2. oktober 2005 av Steina Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 det lønner seg å lese reglene først... Jeg stresset først, så reloadet jeg den, leste reglene og tok den med en gang Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Siden funker ikke lenger her. Tok den jo igår ffs! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Ezay Endret 2. oktober 2005 av Jungldyr Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Siden funker ikke lenger her. Tok den jo igår ffs! sier dem alle Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er ganske smart jeg da :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå