Gå til innhold

Hvor smart er du ditt dumme nek?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må jo være en del som sliter big time med denne. Og da må det være frustrerende å ikke få dette til når man ser alle andre poste beviser på at de klarer dette.

Burde jeg legge inn løsningen i gul tekst?

Nei.. Det ville vært dumt?

Lenke til kommentar

Jeg tror problemet med denne tråden er at de aller fleste som fremdeles sliter med dette, selvsagt ikke vil medgå det i offentlighetens lys. Derfor ville det vært bedre om en moderator satte opp en poll eller liknende, slik at de som ikke greier oppgaven, og samtdig ønsker å være anonym, kan få være det.

For øvrig kan bevis med skjermskudd lett forfalskes, så en får nødvendigvis ikke noe sikrere data enn i en poll. Dessuten blir inntrykket mer feilaktig når personer som har gitt opp nøtten, unnlater å informerer om det.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor, men den var så morsom at jeg måtte ta den 3 ganger til :shrug:

samme her

Jeg kjeder meg, så tenkte jeg skulle ta den en gang til. BAre et problem: Får den ikke til denne gangen. Men er så trøtt at jeg bare klikker i vei. Har kanskje noe å si det...

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor, men den var så morsom at jeg måtte ta den 3 ganger til :shrug:

samme her

Jeg kjeder meg, så tenkte jeg skulle ta den en gang til. BAre et problem: Får den ikke til denne gangen. Men er så trøtt at jeg bare klikker i vei. Har kanskje noe å si det...

tenkte d jeg å......kjeda meg å skulle bare gjøre den igjen*tidsfordriv*, men så hadde e for faen glemt den :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...