Ni kon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ok folkens! Her er helgens underholdning Jeg har funnet et japansk spill som rett og slett avslører om du er smart eller dum Link For å starte trykker du den store blå sirkelen Reglene er som følger: 1. Bare to personer samtidig på flåten. 2. Faren kan ikke være sammen noen av døtrene uten deres mor tilstede. 3. Moren kan ikke være sammen noen av sønnene uten at deres far er tilstede. 4. Tyven (stripete skjorte) kan ikke være sammen noen uten at politimannen er tilstede. 5. Bare faren, moren og politimannen kan styre flåten 6. For å bevege folk så trykk på de 7. For å styre flåten trykker du på pålen på motsatt side. De som klarer det tar skjermbilde av desktoppen med denne siden oppe slik at vi vet du snakker sant. Ingen poster løsningen. Vi skal se hvor smarte forumsbrukerne her er. Og jeg har klart det, men siden jeg starter tråden poster jeg ikke bilde Lykke til dere små nek Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) ta ta Endret 1. oktober 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) bra psilo edit: og gunfreak (dog ser jeg ikke hw noe sted på siden din. Den så vi tydelig hos psilo Nytt bilde må til for å bevise Endret 1. oktober 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hæhæhæhæ! Dødsenkelt. God nok dokumentasjon? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sorry at det tok så lang tid, men printscreenknappen fungerer ikke: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 bra psilo edit: og gunfreak (dog ser jeg ikke hw noe sted på siden din. Den så vi tydelig hos psilo Nytt bilde må til for å bevise arg ok her. da måtte gjøre den på nytt pga. det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) jeg er smart! bevis Endret 1. oktober 2005 av Overdox Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg fikk det også til... Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Slet helt til jeg leste reglene en gang til, og skjønte at far og sønn, og at mor og datter kunne være sammen. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg har funnet et japansk spill som rett og slett avslører om du er smart eller dum Språket er kinesisk, ikke japansk. Endret 1. oktober 2005 av PureTamil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå