Gå til innhold

programvare til redigering?

Babyloner

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg?? jeg har veldig lyst til å redigere musikk, eller mixe to eller flere sanger med hverandre. hvilket program skal jeg bruke?? jeg søker etter et programm som kan dele vokalen fra instrumentene/melodien, slik at jeg kan putte en sang sin vokal i en annen sin sang sin melodi .. noen som vet hva jeg burde bruke?? helst gratis !! Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg søker etter et programm som kan dele vokalen fra instrumentene/melodien, slik at jeg kan putte en sang sin vokal i en annen sin sang sin melodi .. noen som vet hva jeg burde bruke??

Et slikt program eksisterer desverre ikke. Du kan selfølgelig ved hjelp av div. filtre dempe mye av instrumentene men dette vil også ødelegge kvaliteten på vokalen betraktelig.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Et meget enkelt, men samtidig meget kraftig lydredigeringsprogram (som i tillegg er gratis) er Audacity.

4938516[/snapback]

:roll: Ser at dette kommer litt sent, men; jeg er grøøønn på audioredigering. Har nettopp lastet ned dette programmet, og laster ned en wav-fil for å redigere litt på den (opptak med mp3-spiller). Laster den ned som "rå", og får den opp, men avspillingen er en enseste lang støy (så det så) HJELP!

vh gammel grønnskolling

Lenke til kommentar

fl studio er ike et edit prg. nei altså du kan ikke skille de fra hverandre. acapella og instrumental. du kan vel det men da må du ha original cd'n og jobbe litt hardt med det i prg som adobe audition. dette prg er ikke gratis. men audacity er et gratis prg og funker fint. bruker ikke dette så mye så vet ikke om du klarer å få gjort det der men hvis du lurer på noe er www.djforum.com et fint sted å spørre. folk som virkelig har peiling på hva de gjør. men skriv på engelsk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...