Babyloner Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er det noen som kan hjelpe meg?? jeg har veldig lyst til å redigere musikk, eller mixe to eller flere sanger med hverandre. hvilket program skal jeg bruke?? jeg søker etter et programm som kan dele vokalen fra instrumentene/melodien, slik at jeg kan putte en sang sin vokal i en annen sin sang sin melodi .. noen som vet hva jeg burde bruke?? helst gratis !! Takk Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Til å mixe kan du bruke Virtual DJ. Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 nei.. for all del ikke virutal DJ... traktor DJ studio slår virtual dj på alle punkter.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 nei.. for all del ikke virutal DJ... traktor DJ studio slår virtual dj på alle punkter.. Er du bonde eller? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Men helt seriøst... Spiller det inn miksen din på kasett? Endret 2. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Det med å ta vekk/skille ut vokalen fra en sang (mp3-fil vertfall) er helt umulig. Bare så du vet det. Det finnes programmer som tilnærmet får til å fjerne de frekvensene som en vokal bruker, men da fjernes også en del annet. Endret 12. mars 2007 av Speik Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ja det er omtrent umulig å skille ut vokalen fra en sang men det lar seg lett gjøre å fjerne bass osv fra den =) Stemmen er som regel på mid-frequencies som man sier så har du flaks får du fjerna mørke toner(bass osv) og lyse toner i hvertfall( hihat osv) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 nei.. for all del ikke virutal DJ... traktor DJ studio slår virtual dj på alle punkter.. Er du bonde eller? 4941056[/snapback] traktor dj skal være bedre enn VDJ. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Audiacity er et bra program 8100151[/snapback] Støtter den. Helt gratis, og det er bare å opprette 2 stereospor og legge musikken på annenhvert spor bortover. Som det allerede nevnes her, er det å fjerne vokal fra en stereomiks bortimot umulig uten å ødelegge lyden ganske kraftig. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er det noe galt med datoen i de første postene, eller har folk funnet ut at de skal svare nå 1 år og 5 måneder etter at posten ble laget? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 haha, det la jeg ikke merke til. Men det er vel Bjaesp som er ansvarlig for en to års bump. Lenke til kommentar
Dishwasher Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Enig med Dustwave... Traktor er mye bedre enn VirtualDJ Har prøvd begge selv... Edit: Oi... Gammel post Endret 19. mars 2007 av Elanes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå