Salty-B Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei, jeg sitter å lurer på om jeg skal kjøpe meg nytt tastatur og mus. Tenker på DiNovo og en mx1000, eller G7, noen som har noen tips til om det er bra kjøp, eller om det er andre jeg heller burde testet ut? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skal du bruk det til spilling? Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 ja, mest det ja. og alt annet også. bruker i grunnen PCen til alt tenkelig. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da kan du se på "Razer" Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei, jeg sitter å lurer på om jeg skal kjøpe meg nytt tastatur og mus. Tenker på DiNovo og en mx1000, eller G7, noen som har noen tips til om det er bra kjøp, eller om det er andre jeg heller burde testet ut? Razer Copperhead og Logitech G15 burde gjøre jobben Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 men er de jeg nevnte over noe bra? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 diNovo fåes nå bundlet med Mx1000. Men diNovo er ikke et spilltastatur, og bluetooth er ikke så godt egnet for spill. G7 er absolutt en glimrende mus, om du har råd til det. Jeg har ikke prøvd den selv, men jeg tror det er et ypperlig valg. Hvis du skal ha trådløst, velger du G7. Hvis det ikke trenger å være trådløst, er G5 et godt alternativ, for ikke å snakke om Razer Copperhead. Når det gjelder tastatur, fungerer egentlig det meste, men ZBoard, WolfClaw og Logitech G15 er spesielt godt egnet. Jeg tror ikke WolfClaw selges her i landet, så da er G15 og ZBoard igjen. Og her vil jeg uten tvil gått for G15, som har LCD-skjerm som kan vise nextmap, ammo eller hva enn du vil den skal vise, justerbart lys, 45(?) programerbare knapper osv. Håper dette hjalp, og lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 diNovo fåes nå bundlet med Mx1000. Men diNovo er ikke et spilltastatur, og bluetooth er ikke så godt egnet for spill. G7 er absolutt en glimrende mus, om du har råd til det. Jeg har ikke prøvd den selv, men jeg tror det er et ypperlig valg. Hvis du skal ha trådløst, velger du G7. Hvis det ikke trenger å være trådløst, er G5 et godt alternativ, for ikke å snakke om Razer Copperhead. Når det gjelder tastatur, fungerer egentlig det meste, men ZBoard, WolfClaw og Logitech G15 er spesielt godt egnet. Jeg tror ikke WolfClaw selges her i landet, så da er G15 og ZBoard igjen. Og her vil jeg uten tvil gått for G15, som har LCD-skjerm som kan vise nextmap, ammo eller hva enn du vil den skal vise, justerbart lys, 45(?) programerbare knapper osv. Håper dette hjalp, og lykke til med kjøpet eller ha med å kjøpe et"vanlig" tastatur? som eks logitech media keyboard? Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 P.S. skal ikke bare bruke tingene til spilling da. skal bruke til mye annet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå