BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har et problem med IE. Hver gang jeg åpener ett nytt vindu så er det ikke Maksimert, det er NESTEN maksimert. Jeg er vant til å bare kjøre musin HELT til høyre hjøre og tyrkk på krysse (uten å se). Men nå så blir vinduet bak lukket Kan noen hjelpe meg med at vinduene starter Maksimert? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Prøv å lukke IE maksimert, og så åpne det igjen. Da blir det ihvertfall åpnet maksimert her.. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja er det ikke slik at siste konfigurasjon huskes? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvis du har en snarvei på skrivebordet gjør slik: Høyre klikk -> Egenskaper -> Kjør -> Maksimert Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 IE New Window Maximizer: http://www.jiisoft.com/iemaximizer/ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg bruker selv Opera, og anbefaler det, men om han her vil bruke IE, og ikke spørr om en annen nettleser, så trenger han sikkert ikke det. Endret 5. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Takk til Svalbard, og de som har seriøse svar. Har selv lurt litt på dette, og høyreklikke på hurtigstartikon og velge maximert funket her i alle fall. Ellers er det vel også riktig som Scotch:) sier, men hos meg virker det som dette glemmes etter restart på i alle fall en av maskinene jeg bruker. Så håper det hjelper trådstarter også. Men alle dere som bare svarer Firefox eller Opera, skjerp dere!! Hvis man på et bilforum har problemer med kaldstart på sin Toyota er det temmelig irriterende hvis en haug idioter ikke kan gjøre annet enn og foreslå Ford eller Mazda. Like tåpelig og irriterende er det at det samme svadapratet dukker opp i alle spørsmål vedrørende IE her . Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Jepp...nå har jeg gått over til FireFox...eller for en stund siden da..^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå