Sensurert Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg får den meldinga om at det har skjedd en feil i win elns og har valget mellom å starte opp i sikkermodus eller normal modus, samme hvilken jeg velger så bare restarter pcn seg og det samme skjer igjen. får heller ikke boota fra cd rom Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har det samme probmelet ho pc`en til en venn. Det Starter, så kommer det der "Beklager det har skjedd et instunmf" Samme hva jeg velger av: "Sikkermodus" "Sikkemodus bare med kommandolinje" "Sikkermodus via nettverk" "Siste fungerende instilling" "Start windows på vanlig måte". så begynner den og boote, så restarter den seg. Før den restarter ser vi en blå skjer, men den greier vi ikke å se hva som står på for den er bare opp en lite millisekund Hvet noen hva problemet mitt er? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 ja need help ASAP! vet det er noen der ute som vet hva som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå