bucketofcack Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kjøpte en Noisekiller 1 liters boks - Black/Grey, men hvordan skal dette påføres? Er vel beregnet på trykkluftssystem, noe jeg ikke har på hybelen min dessverre. Var på Biltema, en fyr der sa det gikk fint å påføre det med pensel, emn da med en liten dæsj vann oppi.(?) jaha.. Noen som har prøvd å male ut sprayflaske innhold tidligere, eller evt brukt nettopp denne noisekiller? Lenke til kommentar
Morel Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nisekiller er ikke det beste man kan bruke i disse dager. Selg den boksen og kjøp deg noen flak med DYNAMAT Original. Den skulle koste deg rundt kr.450,- Mvh Pål Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har dempematter. Men jeg er ute etter noe å påføre inni sprekker, skruer og skjøt og lignende,- under mattene. Har kikka litt rundt men fant ikke noe annet. Vet du av noe annet/bedre stoff å påføre i flytende form? EDIT: Og har du peiling på hvordan jeg kan påføre noisekiller? Endret 4. oktober 2005 av bucketofcack Lenke til kommentar
Morel Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det har ingen hensikt å dekke ALT av overflater i bilen med dempemateriale være seg vibrasjonsdempende, støydempende eller temperatur-regulerende typer. Legg Noisekiller på der du kommer til og la resten være. For å påføre Noisekiller så kan du enten bruke kost eller bodyshuts-sprøyte. Mvh Pål Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det har ingen hensikt å dekke ALT av overflater i bilen med dempemateriale være seg vibrasjonsdempende, støydempende eller temperatur-regulerende typer. Ok, men skal brukes på datan. For å påføre Noisekiller så kan du enten bruke kost eller bodyshuts-sprøyte. Thanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå