eXZire Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ..og det er vel heller ikke intervjuobjektet som ville fjerne dyrene, men Peter Molyneux? Tror norsklæreren min ville ha rynket litt på nesen på den tittelen Men du provoserer jo leserne, om kanskje på litt feil måte? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Eg ser faktisk ikkje kva som er problemet med emnefeltet eg "Ville fjerne dyrene i Black & White 2"...ville, ikkje "Dyrene i B&W2 er fjernet!" Første gang eg såg overskrifta tenkte eg: "Ein luring i Lionhead vurderte faktisk å fjerne dyrene under produksjonen av spelet". Men nok om det, lanseringsdato snart, 6\7 oktober? Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Men nok om det, lanseringsdato snart, 6\7 oktober? Lanseringsdato for spillet er omtalt rett til høyre øverst i artikkelen. Du kan også gå til utgivelseslisten til Gamer.no for å finne rett lanseringsdato for spill i Norge og Europa. I tillegg kan du søke på et bestemt spill i Gamer.no sin søkemotor for å få mer informasjon om spillet, skjermbilder og artikler. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg liker slike intervjuer, men har liksom en følelse av å ha lest omtrent alt før... Når det gjelder overskriften, synes jeg folk har godt av å lære forskjellen på "vil" og "ville". Lenke til kommentar
howzer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Overskriften er klar nok, om enn litt skrikende etter oppmerksomhet Ellers synes jeg det var kult at Gamer.no nevnte Revolution, og at de aldri hadde tenkt på det men at det var en kul tanke. Det er tydelig at Nintendo må være litt mer aggressiv for å "spread the word" om Revolution og de nye mulighetene der. Lenke til kommentar
johann Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bra intervju! Gleder meg til det ligger i postkassa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Anmeldelse av spillet kom på Gamespot i forgårs faktisk. Det fikk høy score (8.2). Jeg leste bare sammendraget, som var noe ala "They adressed many of the issues from the first game, but did it make the game any better?" http://www.gamespot.com/pc/strategy/blackw...tml?sid=6135160 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Om dei la til så mykje i forhold til B&W er ikkje så viktig for min del. Det er AI til dyret og folka som betyr noko. I B&W var det umogleg å tilfredstille alle behova til folket ditt. Oppfyllte du eitt behov kom det eit anna, og dersom du har 3-4...[insert norsk ord for village] så vil ikkje ha tid til anna enn å passe på dei. Når i tillegg tre ikkje veks av seg sjølv og du må sørge for at dei gjer det, samtidig som dei ikkje veks overalt og det varierer frå tresort til tresort så blir det fort for mykje. Det er den delen av spelet er forventar at Lionhead har lagt mest vekt på. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg forsto tittlelen, at de HADDE tenkt å fjerne dyra, men gjorde det ikke. Gleder meg til spillet kommer! Endeli et spill der jeg kan være ond, å ingen kan si : nå kommer du ikke til himmelen. Muahahhahhaha Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 [insert norsk ord for village] Landsby? Bygd? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) TST, poenget var nok ikke at tittelen på artikkelen var villedende, men at det var en svært tabloid "øyefangeroverskrift" som strengt tatt ikke var nødvendig (et intervju med Ron Millar bør jo interessere de fleste...). Uansett, intervjuet var veldig bra. Endret 12. oktober 2005 av Goldfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg