Gå til innhold

– Ville fjerne dyrene i Black & White 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser faktisk ikkje kva som er problemet med emnefeltet eg :dontgetit:

"Ville fjerne dyrene i Black & White 2"...ville, ikkje "Dyrene i B&W2 er fjernet!"

Første gang eg såg overskrifta tenkte eg: "Ein luring i Lionhead vurderte faktisk å fjerne dyrene under produksjonen av spelet".

Men nok om det, lanseringsdato snart, 6\7 oktober? :w00t:

Lenke til kommentar
Men nok om det, lanseringsdato snart, 6\7 oktober?

Lanseringsdato for spillet er omtalt rett til høyre øverst i artikkelen. Du kan også gå til utgivelseslisten til Gamer.no for å finne rett lanseringsdato for spill i Norge og Europa. I tillegg kan du søke på et bestemt spill i Gamer.no sin søkemotor for å få mer informasjon om spillet, skjermbilder og artikler.

Lenke til kommentar

Overskriften er klar nok, om enn litt skrikende etter oppmerksomhet ;)

Ellers synes jeg det var kult at Gamer.no nevnte Revolution, og at de aldri hadde tenkt på det men at det var en kul tanke.

Det er tydelig at Nintendo må være litt mer aggressiv for å "spread the word" om Revolution og de nye mulighetene der.

Lenke til kommentar

Om dei la til så mykje i forhold til B&W er ikkje så viktig for min del. Det er AI til dyret og folka som betyr noko. I B&W var det umogleg å tilfredstille alle behova til folket ditt. Oppfyllte du eitt behov kom det eit anna, og dersom du har 3-4...[insert norsk ord for village] så vil ikkje ha tid til anna enn å passe på dei. Når i tillegg tre ikkje veks av seg sjølv og du må sørge for at dei gjer det, samtidig som dei ikkje veks overalt og det varierer frå tresort til tresort så blir det fort for mykje.

Det er den delen av spelet er forventar at Lionhead har lagt mest vekt på.

Lenke til kommentar

TST, poenget var nok ikke at tittelen på artikkelen var villedende, men at det var en svært tabloid "øyefangeroverskrift" som strengt tatt ikke var nødvendig (et intervju med Ron Millar bør jo interessere de fleste...).

Uansett, intervjuet var veldig bra.

Endret av Goldfish
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...