TST Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Vi har snakket med sjefsdesigneren i Lionhead om Black & White 2, hva som skjer fremover, og hvordan man kan få suksess som uavhengig utvikler. Les mer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Etter min mening er dyret halve spillet. Det ville vært katastrofe å fjerne det. Lenke til kommentar
the Donkeyskjender Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 uff, hater læretvang...er konge om de fjerner dyret får være mer tid til å være gud og ikke dyrepasser... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 De må jo erstatte dyret med noe, hvis de skal fjerne det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Huff, ja, berre tanken på B&W2 utan dyr er destruktiv. Gleder meg meir og meir til dette spelet, eg håper det vil oppfylle forvetningane. Kan man bevege seg i formasjon? – Det der er litt festlig. Formasjoner er noe alle gjerne vil ha i strategispill, men de er jo egentlig helt meningsløse. Når to tropper går mot hverandre er det ikke så relevant hva slags form troppen din har. Det som virkelig teller er hvem som kommer først. Det er er faktisk enig i, formasjonar har ikkje så forferdeleg mykje å seie, og i B&W2, der det ikkje er kampane som er det viktigaste, er eg glad for at dei ikkje lagar formasjonar. Likte òg det at du hadde meir kontroll og oversikt over kva dyret skal lære, og at du kan fjerne ting det har lært. Det var ganske irriterande i B&W når dyret først hadde lært seg noko du absolutt ikkje meinte det skulle. Endret 1. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Utrolig bra intervju. Veldig bra spørsmål og knallsvar fra Ron Millar. Gleder meg til spillet kommer Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 De har ikke fjernet dyrene. Peter Molyneux vurderte på et tidspunkt i utviklingen å fjerne dem, men som det står i intervjuet ble dette aldri noe av (og det ville dessuten stått "har fjernet dyrene i Black & White 2" i overskriften, hvis det var et faktum). Som regel er det vesentlig å lese artikler før man kommenterer dem :-) Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) De har ikke fjernet dyrene. Peter Molyneux vurderte på et tidspunkt i utviklingen å fjerne dem, men som det står i intervjuet ble dette aldri noe av (og det ville dessuten stått "har fjernet dyrene i Black & White 2" i overskriften, hvis det var et faktum). Som regel er det vesentlig å lese artikler før man kommenterer dem :-) Jeg tror at de fleste skjønte at dyrene ikke var tadd ut av spillet, men de syns at man ikke burde gjøre det i framtidige B&W spill. Men tittelen til intervjuet var jo ganske villedende! Endret 1. oktober 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Men tittelen til intervjuet var jo ganske villedende! Hva var villedende med den? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Meget bra intervju, hm, skal tro om Lionhead har tenkt å ta en titt på Dungeon Keeper 3 da, hadde vært meget supert. B&W uten dyr er som rømmegrøt uten rømme. Går bare ikke. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Knallbra intervju, det eneste jeg syns er litt trist er følgende: – Å lage det mer som et spill, mindre sandkasse. Personlig var det en av de tingene som fikk meg til å forelske meg i B&W1, men kan ikke annet enn å glede meg. Endret 1. oktober 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Men tittelen til intervjuet var jo ganske villedende! Hva var villedende med den? Man kunne av tittelen lett tro at dyrene var fjernet(hvis man ikke leser intervjuet). Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Men tittelen til intervjuet var jo ganske villedende! Hva var villedende med den? Man kunne av tittelen lett tro at dyrene var fjernet(hvis man ikke leser intervjuet). "Ville fjernet dyrene" betyr ikke "Vil fjerne dyrene"/"Dyrene er fjernet". Når jeg leste overskriften tenkte jeg automatisk at det var utgiveren av spillet som hadde villet fjernet dyrene for å få sluppet spillet tidligere, men jeg tok feil Ellers et veldig bra intervju. Gode spørsmål, og givende svar. Synes det er bra at gamer.no kan ha eksklusive intervjuer. Kanskje får vi gamer.no folk vite ting før resten av spillverdenen? Endret 2. oktober 2005 av Agres Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Men tittelen til intervjuet var jo ganske villedende! Hva var villedende med den? Man kunne av tittelen lett tro at dyrene var fjernet(hvis man ikke leser intervjuet). "Ville fjernet dyrene" betyr ikke "Vil fjerne dyrene"/"Dyrene er fjernet". Når jeg leste overskriften tenkte jeg automatisk at det var utgiveren av spillet som hadde villet fjernet dyrene for å få sluppet spillet tidligere, men jeg tok feil Ellers et veldig bra intervju. Gode spørsmål, og givende svar. Synes det er bra at gamer.no kan ha eksklusive intervjuer. Kanskje får vi gamer.no folk vite ting før resten av spillverdenen? He he kan ha sine fordeler å være medlem på gamer.no ja Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe spillet med en gang det kommer ut slik jeg vanligvis gjør med storspill. Men bare etter å ha lest dette intervjuet får jeg lyst til å støtte dette utvikler firmaet. Vi trenger flere kreative spill på markedet i dag. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Knallintervju Men angående det med formasjoner: ville det virkelig vært så mye pes å legge det inn? De sier at de vil ha det så enkelt så mulig, men jeg syns dette blir et lite relevant argument, da du absolutt ikke trenger å bruke formasjonene, men for de som liker orden er formasjoner artig Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 flott intervju! Cheezcake: egentlig litt enig med det du sier der. var litt artig at man bare kunne drite i alt som het story, bygge en sinnsyk by over hele kartet og få dyret til å bli 40-50 år gammelt. alt dette på anre brett Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Knallbra intervju, det eneste jeg syns er litt trist er følgende:– Å lage det mer som et spill, mindre sandkasse. Personlig var det en av de tingene som fikk meg til å forelske meg i B&W1, men kan ikke annet enn å glede meg. Når man har klart spillet så kan man spille alle verdene på nytt igjen som "sandkasse", så da har du enda noe mer å glede deg til! Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Da er ikkje black and white uten eit creture, eg blir lei meg vist da blir fjerna *** Overdreven bruk av smileys er fjernet av moderator - TST *** Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dyrene blir ikke fjernet i Black and White 2, kanskje i fremtidige spill, men ikke i Black and White 2! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skjønner godt at folk som ikke er 100 % eksperter i norsk kan misforstå den tittelen. Kunne med fordel skrevet den om litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg