Gå til innhold

HP ze2216ea VS ECS 536

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg en bærbar PC, men budsjettet er stramt. Har kommet fram til to PCer, og lurer på et par ting her. Begge koster 7000,-.

HP ze2216ea - 2800+, 512MB, 60GB

HP ze2216ea virker som et bra valg. Har lest testen her på HW, og likte den. Det eneste som trekker ned er at de har brukt 2x256mb RAM. Jeg ønsker å oppgradere til 1024mb. Er det mulig å forhandle med nettbutikken, og få de til å bytte til ett 512mb-kort, mot at jeg kjøper både PC og et ekstra minnekort hos dem?

ECS 536 - 2600+, 512MB, 80GB

Er mer usikker på denne. Hvordan er batterikapasiteten og støynivået? Er det andre ting som skille disse to PCene? Såvidt jeg kan se opplyses det ikke om det brukes 1x512mb-kort eller 2x256mb. Jeg vil tro at det også bare er plass til to minnebrikker i denne også.

Et minus med HP ze2216ea er at den ikke gjorde det så bra på grafikktesten i testen på HW, hvordan er ECS 536 i forhold?

Er dette to gode PCer, eller kan man få noe veldig mye bedre hvis man legger i fem hundre kroner til?

Hadde vært veldig behjelpelig med rask respons. Jeg blir nok nødt til å bestemme meg på søndag kveld/mandag. På forhånd takk. :)

Endret av baahh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...