Steel87 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg har bestillt meg en ASUS a6k. PS Data ASUS A6K Og så lurte jeg på, har dere noe forslag til ting jeg kan kjøpe utenom, diverse litt unødvendig utstyr, men som kan være gøy å ha. eks. GPS, TV-Kort(er denne PC`en bra nok til det foresten?), osv.. takker for svar. Endret 2. oktober 2005 av Steel87 Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tror strengt tatt du ikke trenger noe ekstra. Har du noen spesielle bruksområder? Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 naj har ikke det.. var bare det at d er jo alltid gøy med litt ekstra.. i hvertfall et TV kort.. men vet ikke om pc `en takler det? noen som vet?? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Og så lurte jeg på, har dere noe forslag til ting jeg kan kjøpe utenom, Blinklys kanskje Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dersom 80GB er for lite, kunne du ha påkostet deg en ekstern harddisk. Mus, tastatur til hjemmebruk? Kanskje skjerm, men skjermen som er på holder sikkert mer enn lenge nok. Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er denne PC`en god nok til å bruke TV_kort.. som dette:TV kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå