Stian234567 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg lurer på om det er mulig for meg å bruke det trådløse nettverket i huset som gjør at jeg får innternett, til å dele innternett fra min pc in i en ruter ved hjelp av en tp fra nettverks kortet. Og hvordan gjør man det? Takk for alle svar Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei Vet ikke om det er så lett, går nok ann men det er lettere og bruke en slik: http://www.dlink.no/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDL...KLkLk0XsePZbI8= Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skjønner ikke hva du spør om jeg. Omformuler takk. Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Skjønner ikke hva du spør om jeg. Omformuler takk. hehe ^^ Jeg vil bruke min pc til å dele innternett på en vanlig ikke trådløs ruter, slik at andre kan koble seg opp til denne og få innternett. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skjønner ikke hva du spør om jeg. Omformuler takk. hehe ^^ Jeg vil bruke min pc til å dele innternett på en vanlig ikke trådløs ruter, slik at andre kan koble seg opp til denne og få innternett. Du kan sette opp ett Ad Hoc nettverk. Det er også mulig enkelte kort har programvare som gjør at du kan kjøre det som et accesspunkt, i allefall på linux. Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Er ikke den som har mest peiling under dette teamat er det ikke en enkel måte å få dette til på ? feks ett program, eller en manual Edit :Takk for alle svar til nå Endret 1. oktober 2005 av Stian234567 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå