Suuunto Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hei, Sitter på 2 stk pcer. En AMD 64 socket 754 og en Pentium 4 socket 478. Så er det jo slik at jeg kunne tenke meg å bygge på disse. Jeg har lyst på PCI-express skjermkort blandt annet, spiller en del... Jeg ser jo at her må jeg altså handle skjermkort, prosessor, HK og det meste... er det noen som har ideer? Jeg skulle gjerne hatt noen råd, akkurat nå sitter jeg å tenker at jeg for bygge en ny! nesten ikke vits å bygge på dette gamle dritet lenger... om dere er enig så trenger jeg bare en bekreftelse på at jeg har rett Håper jeg postet i rett forum del... Sverre. Endret 1. oktober 2005 av Suunto*BIA* Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sitter å tenker på dette selv.. Hvis det er korrekt at ATi & Nvidia ikke vil levere kort til AGP lengre (noe som det ser ut som blir tilfelle) så er i hvertfall S478 død. Når det er sagt - mitt S478 system holder enn så lenge godt tritt med det som er på markedet av spill. (Testet demoen av Call Of Duty 2 nå nylig - alt på maks - ikke noe problem) For min egen del tror jeg vil avvente den endelige bekreftelsen på at R520/R580 ikke kommer som AGP. Dette vil nok utløse en kjøpsrefleks hos meg Da blir det nok et ASUS P5WD2 og en Pentium D. Ser ut som disse cpu'ene klokker rimelig bra - man bør være nøye med å få tak på ordentlig minne som som klarer å holde følge 1:1. Bare mine tanker omkring temaet. mvh r.- Lenke til kommentar
Suuunto Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja, det er liksom ikke lett å bli klok på dagens marked. Slik er det her også, pcene mine funker fint til dagens spill. Jeg har ikke overklokka en gang. Men du vet hvordan det er...kjøpe lysten er liksom tilstede Takk for kjapt svar Roger, da blir det vente tid her også. Så smeller jeg evt til på våren 2006. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå