tropic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Noen som HAR dette kabinette? cooler master 530 Det står: 1 ( 1 ) x tilgang fra forsiden - 3.5" x 1/3H 5 ( 5 ) x tilgang fra forsiden - 5.25" x 1/2H 5 ( 5 ) x intern - 3.5" x 1/3H er det plass til 5 hdd? Finner ikke noe bilde.. evt erfaringer, hvordan er dette kabinette når det gjelder temp?? ser at det er 2x120mm vifter.. Endret 1. oktober 2005 av tropic Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har ikke kabinettet, men når det står at det er plass til 5 stk, så er det nok plass til 5 stk. (Interne) En kommentar fra en på komplett var jo at det var kjølig. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 på dette bilde ser dere(du) at det er 5 hdd plasser.. hivs jeg ikke teller feil da Lenke til kommentar
tropic Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Men en annen ting jeg lurer på er monteringen. Tenker på de forskjellige ledningene til av/på knapp, usb osv.. Det jeg skal gjøre er å flytte alt fra kabinette jeg har nå og over på det nye. Andre ting skal vel gå greit. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 av/på/leds-ledningene er helt vanlige utfra det bildet. følger vel med en usb kabel eller to for intern tilkobling for frontal usb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå