Stette Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg prøvde i dag og oppdatere min K750i, men det gikk ikke. Når SEUS programmet hadde startet stod det at min Teleoperatør (Telenor) ikke støtter oppdatering. Jeg har installlert USB drivere og alt, men det funker altså ikke.. Hva kan være galt? Jeg vurderer sterkt å angripe mobilen med Davinci Tool nå. Slik jeg gjorde med min gamle K700 med Entry Entry blir tilfeldigvis ikke borte etter en SEUS oppdatering? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Entry forsvinner ikke med oppdatering nei. Da må den levers inn til gsmteknikk.no eller unlockshop.no. Jeg ville ha levert inn telefonen til sørvis og sagt at du ikke får oppdatert den selv, og be om at den kan bli oppdatert hos et verksted, i håp om at det hjelper. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 @Stette Jeg ville brukt DaVinci som du nevner selv.. funker helt supert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 1) Denne er feilpostet. 2) Vi har en flott tråd om dette fra før. http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=432712 Vi fortsetter der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg