Heineoen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei! Har en Siemens M55. Denne synes jeg er veldig bra bortsett fra en ting. Jeg har ikke en ringetone for meldinger. Jeg må sette en vanelig tone som meldings tone og det høres jo helt teit ut. Noen som vet hvor jeg kan laste ned korte meldingstoner? (polyfoniske) Takk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Kul side du hadde mekket, men likte ikke helt at man måtte registrere seg. Endret 3. oktober 2005 av rakib Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Får det ikke helt til jeg... Har registert meg og får linken til en lyd.. Når jeg skriver på den på mobilen så står det unknown host Men er det ikke en litt rar adresse? www.mobyshock.com/?93688 ? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Får det ikke helt til jeg...Har registert meg og får linken til en lyd.. Når jeg skriver på den på mobilen så står det unknown host Men er det ikke en litt rar adresse? www.mobyshock.com/?93688 ? Fungerer telefonen din på alle andre WAP-sider? Kul side du hadde mekket, men likte ikke helt at man måtte registrere seg. Takker Grunnen til at man må registrere seg er at jeg må han kontroll over hva folk laster opp, og hvem som har lastet opp hva. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Fungerer på vg.no osv ja.. Men fikk det til med usb kabel på pc'en og det funket! Kjempe fint! Nå slipper jeg å ha tre lange: dring dring dring.. Som virket fryktelig teit før!! Respect til: simenss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå