Gå til innhold

bærbar til under 10 000?

dbowie

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en kamerat som skal kjøpe seg en bærbar PC. Han vil maks bruke 10 000 kroner på den. Det vil ikke være snakk om avansert bruk (videoredigering, heftige spill etc.).

Vi har sett på denne Tundraen, PSdata

Er det noen som har kommentarer til et slikt valg? Vil noen gi andre anbefalinger?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har en kamerat som skal kjøpe seg en bærbar PC. Han vil maks bruke 10 000 kroner på den. Det vil ikke være snakk om avansert bruk (videoredigering, heftige spill etc.).

Vi har sett på denne Tundraen, PSdata

Er det noen som har kommentarer til et slikt valg? Vil noen gi andre anbefalinger?

På forhånd takk.

Kjøp heller Storebror 1559 som er ukens tilbud hos Netshop, men da må du handke i dag eller i morgen. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7049

Mye raskere maskin med et mye bedre skjermkort...

Lenke til kommentar
Men tilbudet som du viser til, der ser det ut som maskinen trenger ytterligere konfigurering (ingen ram inkludert?)??

Hva med denne fra multicom

G5362600

:roll:

Den er komplett du må trykke på Endre knappen så ser du oppsettet...

Eller gå på forsiden til Netshop, og trykk på ukens tilbud, da finner du den der.

Den du linker til sier jeg bare et stort Nei, og det er så mange grunner alt fra dålig oppløsning på skjerm, prosessor Amd Semptron(varm og støyende) Elendig skjermkort (takler ingen spill) og et tragisk firma, søk på Multicom så er det grunn nok til å styre unna :cry:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hei

Jeg jobber med å skru bærbare pc er. En ting som er viktig er GARANTI! Bærbare pc er er bruks artikler som går i stykker...

Går pc en i stykker så er det sannsynligvis hk et som går i stykker. Pga det er intregrert vga, lydkort, ac plugg (kan bli trykket inn eller brukket) osv

Disse hk ene koster fort en 4 k.... + 1 t arbeid som det tar å bytte et. Så blir det fort en 5-5500,-

Da lønner det seg fort å kjøpe en ny pc....

Å og skru på en bærbare pc for de som ikke har gjort det før er dumt! Ting er skjøre og går veeldig fort i stykker. Ikke for å glemme de 50-100 skruene som ofte er forskjellige.....

Lenke til kommentar
Hei

Jeg jobber med å skru bærbare pc er. En ting som er viktig er GARANTI! Bærbare pc er er bruks artikler som går i stykker...

Går pc en i stykker så er det sannsynligvis hk et som går i stykker. Pga det er intregrert vga, lydkort, ac plugg (kan bli trykket inn eller brukket) osv

Disse hk ene koster fort en 4 k.... + 1 t arbeid som det tar å bytte et. Så blir det fort en 5-5500,-

Da lønner det seg fort å kjøpe en ny pc....

Å og skru på en bærbare pc for de som ikke har gjort det før er dumt! Ting er skjøre og går veeldig fort i stykker. Ikke for å glemme de 50-100 skruene som ofte er forskjellige.....

Og hva i svarte har dette med denne posten og gjøre?? :whistle:

Lenke til kommentar
Synes Buchern har et godt poeng, som mange bare koster vekk for å få en bedre pc. Absolutt relevant i forhold til pc-kjøp, altså garanti!

Det er to års full garanti på mitt forslag. og spør igjen(hva har dette med saken å gjøre??)

NB-Denne maskinen kommer ferdig bygd fra Netshop, den bygges ikke på egenhånd...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...