Gå til innhold

Mus for venstrehendte

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt en inspiron 9300. Tenkte jeg skulle investere i en skikkelig mus til den. Bruker den hovedsaklig hjemme. Spiller en del, surfer og jobber på den.

Hadde vært kjekt med trådløs, men de er forsatt trege, eller?

Trenger ikke masse ekstra knapper.

Tenkte egentlig å kjøpe MX518, men den er jo bare for den heldige høyrehendte delen av befolkningen.

Noen som kan ambefale en god mus som passer for venstrehendte?

Tips mottaes med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du mener venstrehendt mus, mener du da en mus som er formet akkurat som hånden på en venstrehendt og har motsatt plassering av knappene ("venstre" musetast på høyre side osv.), eller en mus som venstrehendte liker å holde i?

Motsatt plassering av knappene kan enkelt fikses i drivere o.l, så det sier seg selv at han skal ha en mus som ikke er spesifikt laget for høyrehendte.

Lenke til kommentar

visste ikke at det fantes venstrehendte som faktisk brkte venstre hånden på musen?!

Høres bare rart ut! alle venstrehendte jeg kjenner bruker musen i høyrehånden å har overhode ingen problemer med det...bare en vanesak..

Som et søskenbarn jeg har som i teorien og i hode er høyrehendt men hu ble født uten høyre arm så hu må skrive å gjøre alt venstre hånden....aldri vært noe problem for hu..

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg ville gått for Raze Dieamondblack. En kamerat kjøpte den og jeg må si jeg ble rimeligskuffet. Ser mye mer eksklusiv ut på bilder enn den føles når du har den i hånden. Hadde sett for meg deilige gummiknapper, men disse var laget av hardplast :( Synes og den va alt for lett.

Lenke til kommentar

Er faktisk så ille at ikke bare jeg, men også mine to yngre brødre som er høyrehendte bruker venstrehånden på musen. Storebror har stor påvirkningskraft...

Ble vandt til å bruke venstrehånden da jeg var liten. Umulig å vende seg av med.

Vurderer sterkt en Razer. Enten Copperhead eller Diamondback. Er det noen vesentlige forskjeller mellom dem? Er litt kritisk til designet Er ikke så keen på masse lyseffekter og slikt. Skal ha en mus, ikke en lavalampe. Er Cameleon og copperhead like tacky som magmaen?

Synest også Pro V1.6 så interessant ut. Noen som vet når den kommer på markedet og omtrentlig pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...