kveit Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har nettopp kjøpt en inspiron 9300. Tenkte jeg skulle investere i en skikkelig mus til den. Bruker den hovedsaklig hjemme. Spiller en del, surfer og jobber på den. Hadde vært kjekt med trådløs, men de er forsatt trege, eller? Trenger ikke masse ekstra knapper. Tenkte egentlig å kjøpe MX518, men den er jo bare for den heldige høyrehendte delen av befolkningen. Noen som kan ambefale en god mus som passer for venstrehendte? Tips mottaes med takk. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Razer Diamondback, eller Mx310 om du vil spare penger. Hvis du vil ha det aller nyeste, kjøper du Copperhead. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Når du mener venstrehendt mus, mener du da en mus som er formet akkurat som hånden på en venstrehendt og har motsatt plassering av knappene ("venstre" musetast på høyre side osv.), eller en mus som venstrehendte liker å holde i? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Når du mener venstrehendt mus, mener du da en mus som er formet akkurat som hånden på en venstrehendt og har motsatt plassering av knappene ("venstre" musetast på høyre side osv.), eller en mus som venstrehendte liker å holde i? Motsatt plassering av knappene kan enkelt fikses i drivere o.l, så det sier seg selv at han skal ha en mus som ikke er spesifikt laget for høyrehendte. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvis du vil ha en ekstremt DIGG mus så bör du velge Denne jeg vet denne er dyr men jeg simpelten elsker den! du kommer aldri til å få vondt i håndledd eller bli sliten i armen! jeg vet denne koster en god del, men pengene er ABSOLUTT verdt det! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 visste ikke at det fantes venstrehendte som faktisk brkte venstre hånden på musen?! Høres bare rart ut! alle venstrehendte jeg kjenner bruker musen i høyrehånden å har overhode ingen problemer med det...bare en vanesak.. Som et søskenbarn jeg har som i teorien og i hode er høyrehendt men hu ble født uten høyre arm så hu må skrive å gjøre alt venstre hånden....aldri vært noe problem for hu.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg er venstrehendt og klarer rett og slett ikke å treffe noe på skjemen hvis jeg bruker venstre. Bruker bare venste til å skrive jeg. Fat_ASS: Hvis du bryr deg om sånt, så gratulerer jeg deg med 1337 innlegg. Endret 1. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 De billigere musene er jo stort sett "rette" og ikke formet til en hånd, men hvis jeg var deg ville jeg brukt høyrehånden, jeg har gjort det så lenge jeg kan huske og greier ikke å bruke venstre rett og slett. Er venstrehendt hvis det var tvil... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fat_ASS: Hvis du bryr deg om sånt, så gratulerer jeg deg med 1337 innlegg. hahah kunne faktisk ikke ha brydd meg mindre... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 visste ikke at det fantes venstrehendte som faktisk brkte venstre hånden på musen?! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=300190&hl Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Vet ikke helt om jeg ville gått for Raze Dieamondblack. En kamerat kjøpte den og jeg må si jeg ble rimeligskuffet. Ser mye mer eksklusiv ut på bilder enn den føles når du har den i hånden. Hadde sett for meg deilige gummiknapper, men disse var laget av hardplast Synes og den va alt for lett. Lenke til kommentar
kveit Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er faktisk så ille at ikke bare jeg, men også mine to yngre brødre som er høyrehendte bruker venstrehånden på musen. Storebror har stor påvirkningskraft... Ble vandt til å bruke venstrehånden da jeg var liten. Umulig å vende seg av med. Vurderer sterkt en Razer. Enten Copperhead eller Diamondback. Er det noen vesentlige forskjeller mellom dem? Er litt kritisk til designet Er ikke så keen på masse lyseffekter og slikt. Skal ha en mus, ikke en lavalampe. Er Cameleon og copperhead like tacky som magmaen? Synest også Pro V1.6 så interessant ut. Noen som vet når den kommer på markedet og omtrentlig pris? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Denne og denne musen er frytkelig nøytral til hvilken hånd du bruker. De er, som du ser, heeeelt symmetriske. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Denne og denne musen er frytkelig nøytral til hvilken hånd du bruker. De er, som du ser, heeeelt symmetriske. Haha, jeg ville ikke unne min verste fiende å bruke en Labtec mus. Kveit: Razer Copperhead har det stiligste designet. Den har svart skall, og blått lys noen steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå